Recenze: FIFA Street - Hrajeme si s balony

Čímž nemáme výjimečně na mysli prsa.

O co jde:

FIFA Street bývala dřív spíš takový marketing. Lidé mají rádi urban kulturu a fotbal. Tak prostě spojíme obojí dohromady, přidáme dobrou muziku a pár triků. Tentokrát se ale na sérii vrhl nový tým, zůstal skvělý fyzikální engine z FIFA 12 a z FIFA Street se tak stalo něco jiného než doposud. Zábavná hra, která na rozdíl od klasické série staví na soubojích jeden proti jednomu – útočník proti obránci. Což znamená, že hráči dělají spoustu triků, fintiček a fotbal se stává akčnějším.

Jak se to hraje:

Kdy vás hra získá? Hned v momentě, kdy Petr Čech vyhodí míč do vzduchu, chytí ho za krkem a ladně ho přehodí přes obránce. Jasně, něco takového by Petr Čech se svou křehkou lebkou z papíru těžko udělal, ale ukazuje to, jak moc se FIFA Street liší od klasické série. Akce, akce a zase akce. Nemáte ani čas na oddech, malá hřiště stavějí na soubojích útočníka proti obránci a bez triků s míčem se neobejdete. Jen stěží se vám bude chtít vracet ke klasické FIFA plné nudných přihrávek do dálky. Budete chtít akci, pot a slzy!

HODNOCENÍ: 4/5

Last Man Standing

FIFA Street má spoustu nových módů, ale Last Man Standing je věc, která nás dokázala zabavit asi nejvíc. Pravidla jsou celkem jednoduchá. Každý tým začíná s pěti hráči. Pokud jeden z těchto týmů dá tomu druhému gól, přichází o jednoho hráče. Pokaždé když dá tým gól, přijde o hráče, takže se klidně může stát, že na jedné straně stojí jediný hráč proti přesile pěti. Vyhrává nakonec ten tým, který přijde o všechny hráče ve hře. Právě tenhle mód po vás vyžaduje, abyste se pořádně naučili triky, jak přejít přes obránce nebo jak útočníka obrat o míč.

Triky, všude samé triky

Tahle hra je postavena na tom, že útočník musí obelstít obránce v souboji jeden na jednoho. K čemuž se potřebujete pořádné fintičky. Je jich k dispozici asi padesát a tvoříte je různým kombinováním stlačených tlačítek a pravé analogové páčky. Když se jich naučíte základních deset, dáte hru na normální obtížnost. Abyste vyhrávali na těžší, musíte znát ten zbytek, ale jakmile si osvojíte těch deset základních, složitější kombinace z vás budou padat úplně přirozeně. Blbé je, že až si zapnete normální FIFA, všechny tyhle fintičky budete chtít zase dělat, ale nebude to možné.

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
11109