Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Česká pošta opět boduje: Zákaznice čekala na balík několik týdnů, dorazil napadrť

    Máte neodolatelnou touhu „začekat“ si ve frontě? Jděte na nejbližší pobočku České pošty. | foto: Profimedia.cz

    S novým rokem přicházejí bohužel i nové stížnosti na otřesné služby České pošty. Naši redakční emailovou schránku zahltila další lavina příběhů naštvaných čtenářů, které potvrzují, že služby této státní mrtvoly jsou opravdu katastrofální. Přinášíme příběh čtenářky Kateřiny, která na svůj vánoční dárek čekala několik týdnů, než jí dorazil zcela poškozený.

    Vše začalo kolem letošních Vánoc. Při nákupu online totiž došlo k několika záhadným zmizením zásilek, které už zpětně nebylo možné dohledat. Kromě toho, když už některý balíček na příslušnou pobočku pošty přeci jen dorazil, setkala se paní K. a její manžel s tím, že pošťačka vůbec nezazvonila a nevhodila do schránky lístek o pokusu o doručení. Přístup zaměstnanců k tomuto problému byl prý dost laxní.

    Vše vygradovalo kolem Nového roku, kdy se paní K. od jedné firmy dověděla, že jimi odeslaný balíček se jim vrátil, protože nebylo možné jej doručit, potíž byla ale v tom, že o něm adresátka vůbec nevěděla. Příští den obdržela vzkaz od další firmy, že balíček, který jí zaslali, leží na ukládací poště.

    Paní K. na nic nečekala a vydala se na pobočku České pošty vyřešit tento problém osobně. Bohužel se však setkala s velmi neochotným přístupem slečny za přepážkou, která až na opakované naléhání byla ochotná zásilku začít hledat.

    Poté, co uplynulo dlouhých 15 minut, se ukázalo, že pošta zásilku nedoručila, protože se během přepravy poškodila. Vzhledem k tomu, že zásilka obsahovala několik sklenic dresinku v silnostěnných nádobkách, lze si jen těžko představit, jak s nimi muselo být zacházeno, aby se rozbily.

    Vzhledem k tomu, že Česká pošta za poškození balíčku odmítá nést zodpovědnost, podala paní K. písemnou stížnost. Pokud nebude zjednána náprava, hodlá situaci řešit dál.

    Protože se podobné případy množí, kontaktovali jsme tiskové oddělení České pošty a dostali jsme následující odpověď: „Vámi popisovaná situace se samozřejmě v objemu přepravovaných balíků bohužel může stát. Důvodem je buď individuální pochybení doručovatele, nebo nedostatečný počet doručovatelů. V současné době, kdy je na trhu práce na těchto typových pozicích prakticky nulová nezaměstnanost, se pracovníci do provozu shání velmi obtížně. Není to problém pouze České pošty, ale celého odvětví.“

    Pravděpodobně se tak v brzké době řešení situace nedočkáme.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 0:01 pátek 19. května 2017. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      21
    • Cože
      10
    • Super
      7
    • Haha
      6
    • Sladký
      5
    • Tvl
      5