Zorka Hejdová přidala do Stories reklamu na produkty na hubnutí, což ve světě sociálních sítích okamžitě vzbudilo rozruch. V očích mnohých tím klesla. Hejdová se přitom rozhodla jen „nevinně“ odpovědět na dotazy fanynek, které chtěly vědět, co se sebou Zorka dělá, že má tak krásnou postavu.
Místo debaty o cvičení či salátech se ale dočkaly reklamního bloku.
„Jediné, co za poslední měsíce dělám, je to, že používám produkty na podporu hubnutí, nakopávače a zrychlovače metabolismu. Jsou plné patentovaných přírodních složek a fungují skvěle,“ zahlásila Hejdová a propagovala produkty, které jí měly s hubnutím pomoci.
Někteří z fanoušků posmutněli z toho, že Hejdová radí lidem užívat preparáty a nezmíní důležitost zdravého životního stylu.
„To je na tom špatně, ani ne tak ta spolupráce, ale to, že člověk nabude dojmu, že může jíst, co chce, a nějaký doplněk stravy ho z toho dostane,“ řekl nám zdroj.
Zorčiny pilulky na hubnutí se objevily i na instagramovém profilu Svět influencerů, který bojuje za odpovědnost influencerů a za to, aby správně označovali reklamy.
Ani v komentářích se tato spolupráce neshledala s moc velkým úspěchem.
„Takže můžu jíst, co chci, a budu hubnout?“ směje se jedna z komentujících.
„Už pár století funguje na hubnutí pohyb,“ mají jasno další.
Zarytí fanoušci upozornili i na to, že se měla Zorka v minulosti vyjadřovat zase naopak s tím, že jí ke zhubnutí pomohlo vyřazení mléka.
„Zorka mě zklamala. Chápu, že peníze jsou peníze, ale propagovat tyhle věci? Její profil mě moc bavil, ale teď už je z něj spíše jen reklamní blok,“ zoufají si další, kteří začali moderátorku přirovnávat k Agátě Hanychové.
Fotogalerie |