S diáři se roztrhl pytel... Svůj má Eva Burešová (28), Lela Ceterová, tradičně i komediální trio 3 v 1 či Dara Rolins (49), dále třeba Geislerky či nejrůznější youtuberky. My proti diářům nic nemáme, ovšem nevíme, zda na nich potřebujeme mít zrovna něčí obličej. (Možná by se daly prodávat dvě verze: s obličejem a bez obličeje, pro tzv. skryté fanoušky, kteří vám fandí, ale nechtějí, aby o tom věděli všichni v kanceláři nebo obchodní partneři na důležitých mítincích.)
Uskupení 3 v 1 mělo svoje diáře vždycky pojato vtipně a originálně, Dara do nich zase cpala spoustu tipů na zdravý životní styl, kterým je proslulá, takže nám i přijde logické, že s něčím takovým právě ony na trh přišly, k jejich „obchodní značce“ to sedí.
V Evině diáři najdete její nejrůznější příběhy ze života a prý i nějakou motivaci. Budiž, fanynek má spoustu, chápeme záměr a všechny fanynky Slunečné budou mít určitě radost. Diář Lely Ceterové už jde ale lehce mimo nás. Zvlášť když vydává diář pro maminky, který už mají venku holky z 3 v 1. K jejich brandu nám diář sedí, k Lele si umíme představit spíše jiný debut vlastní značky, třeba rozpustný kolagen nebo mikiny à la Krainová. Nebudeme ale soudit, dokud jsme si v něm nepočetli.
Máme tu totiž daleko větší expertku na reklamy. Tamara Klusová se sice tváří, že div nenakupuje v sekáči, na sociálních sítích ale propaguje velmi luxusní produkty.
Jedním z nich je třeba rozjasňovač za téměř osm set korun nebo oční stíny za tisícovku.
Nám tady zase něco nesedí. Když přemýšlíme o dokonalém make-upu, vybaví se nám třeba právě už zmíněná Lela, ale rozhodně ne Tamara, která se líčí snad jen sporadicky. Právě k ní by zrovna nějaký ten diář seděl.
Radit s módou a kosmetikou od ní ale zrovna nepotřebujeme, děkujeme pěkně. Navíc nám přijde, že mezi její největší fanouškovskou základnu patří maminky na mateřské dovolené, které na tohle úplně nebudou mít.
Nemíříme jen na Anetu Krejčíkovou (25), na sociálních sítích obecně se nám rozmohl takový nešvar, že se s nadšením propagují menstruační kalhotky. Jsou určitě fajn a možná i vážně zabrání tomu protečení, ale už je toho na těch sítích trochu moc.
Brzděte s tím, holky, a pojďte propagovat třeba kondomy nebo testy na covid-19.
Právě Krejčíková reklamy na ženské produkty okořenila nápaditou reklamou na intimní pomůcky, které posilují pánevní dno a strkají se do pochvy (logicky). Nás to vlastně i těší a je to celkem dobrý nápad, jenom trochu bizár.
Alespoň nám ale necpe trenýrky jako Markéta Konvičková (27), u nichž je nosí celá rodina, včetně malé Amálky, která z nich prý má velkou radost.
U Ceterových se tedy trenýrky taky nosí a asi pohodlné jsou, ale že by to bylo extra rajcovní, to se říct nedá...
Pobavila nás ještě Anička Slováčková (26), která propaguje také každou blbost.
A její tipy na dárky?
Kromě chutných obilovin můžete svým nejbližším koupit třeba ženšen. Za tři a půl tisíce máte zvýhodněné balení a to je přece lepší než si ho kupovat za tři stovky v lékárně. Prý vás zbaví únavy, takže pak nebudete muset utrácet za kafe z automatu.
Fotogalerie |