Zatímco Agáta Hanychová (38) je v prosluněné Marbelle už jako doma, Týnuš Třešničková (27) se v populární destinaci na jihu Španělska nachází poprvé v životě.
„Dlouho jsem měla na wishlistu míst, která chci navštívit, právě Marbellu. Jsme tu a je to tu překrásné,“ pochlubila se svým fanouškům na Instagramu známá youtuberka, která do druhého největšího města na Costa del Sol vyrazila se svou sestrou, s níž poznává nejlepší hotely a beach cluby.
Týnuš si během vysněné dovolené ale všimla, že v luxusním beach clubu Fendi se prodávají fejkové kabelky. Prodej padělků veřejně odsoudila s tím, že nechápe, že někdo podporuje jejich koupi.
Netrvalo dlouho a na její vyjádření reagovala Agáta Hanychová, která si dobrovolně jeden z těchto fejků koupila, ačkoliv si sama potrpí na luxusní značky z Pařížské.
„Dnes jsem se trochu rozčílila. Po příspěvku ve Stories Týnuš Třešničkové, která se vysmívá chudému klukovi ze Senegalu, který jde po veřejné pláži (veškeré pláže, i když je to beach club, jsou ve Španělsku veřejné), za to, že si snaží vydělat na jídlo prací, a doporučuje holkám, aby si nekupovaly fejky,“ rozčílila se Hanychová u příspěvku, ve kterém Třešničkovou neváhala označit.
„I já si ji koupila,“ dodala a hrdě se pochlubila svojí novou fejkovou kabelky značky Prada.
O hodinu později se pod Agátiným příspěvkem objevila reakce přímo od Třešničkové.
„Agátko zlatá, tenhle příspěvek je tedy opravdu gól. Zaprvé jsem se nikomu nevysmívala, jen jsem ve Stories napsala, že prodávat v beach clubu Fendi padělky asi není nejlepší nápad. Žádný výsměch tam nebyl, takže akorát zbytečně překrucuješ. To, že někdo podporuje nezákonnou činnost koupí padělku, už je kapitola sama o sobě. Pán může prodávat nanuky, ručníky nebo vlastně cokoliv jiného. Ale prodej padělků rozhodně není v pořádku. Stejně tak jako jejich nákup. Pokud někdo nemá finance, je přece tolik krásných kabelek bez loga, které vypadají vkusně,“ vzkázala Hanychové, do které si následně rýpla i ve Stories.
Fejkové kabelky ne, ale fejkové parfémy ano?
Týnuš se ale pochopení u lidí příliš nedočkala, ačkoliv její vysvětlení dává smysl. Lidé jí podle komentářů označují za povrchní primadonu, která káže vodu, ale sama pije víno. Lidé totiž Týnuš ve velké míře vyčetli, že propaguje fejkové parfémy.
„Týnčin názor na fejkové kabelky chápu. Ale nechápu, proč propaguje firmu, která tvoří napodobeniny značkových parfémů s argumentem, že voní stejně jako originály. Rozumím, spolupráce. Ale v tomhle si, Týnko, sama protiřečíte,“ vzkázala Týnuš jedna z fanynek.
„Víte, co je zajímavé? Že fejky neuznává, ale přitom propaguje kopie parfému v Pařížské,“ přidala se uživatelka Nikol Onciuolová.
Týnuš v očích svých sledujících na hodnotě evidentně příliš nestoupla. V tomto případě by se tak zřejmě více vyplatilo držet se pořekadla „mluviti stříbro, mlčeti zlato.“
Fotogalerie |