„Neonky z kolekce SummerKiss,“ blýskla se na sociální síti Simona Krainová, která fanoušky přírůstky v e-shopu zásobuje víc než mnohé oděvní řetězce.
„Už mám objednáno a čekám,“ vzkázala jí jedna z fanynek, která nelenila a zářivý kousek hned objednala. „Už ji mám doma. Je nejvíc,“ tetelila se blahem další dáma, která svítivou mikinu za 1041 korun musela hned mít.
Z nakupovací „přestřelky“ má Simona velkou radost. Už proto, že jí takové zákaznice pomohou vydělat na životní standard, na který je zvyklá.
Cesty k moři, kde kráska ráda pobývá i několik týdnů, přece jen něco stojí, a to i přesto, že je může vykázat jako pracovní cestu, protože tam fotí novou kolekci a vůbec maká jako šroub.
A nejen to! V neonových kouscích jsou jeho hrdé majitelky na ulici mnohem lépe vidět. To oceňují motoristé i dopravní experti, kteří si stěžují na to, že Češi chodí v tmavém oblečení a bez výrazných doplňků.
Ve finále by se Krainová mohla dohodnout s Besipem na spolupráci.
Kooperaci naopak zřejmě nelze čekat s brněnskou influencerkou a podnikatelkou Nelou Slovákovou, kterou neonky proslavily. Na plavkách zářivých barev vystavěla pilíře svého podnikání a byla by jen velmi nerada, kdyby je někdo podkopal.
V době, když každá hvězda „musí“ mít svůj merch a e-shopů slavných přibývá jako hub po dešti, bude konkurenční boj čím dál tím vyostřenější.
Fotogalerie |