Štěpánek rozjíždí ekologický byznys. Čeká ho krach tak jako Haška či Čechmánka?

Jenom tenisem si bez odměn za reklamy vydělal čtvrt miliardy korun a po ukončení kariéry by si mohl užívat zaslouženého důchodu. Radek Štěpánek ale doma rozhodně neposedí. Jeho volba další kariéry je ale velmi zvláštní. Své peníze se totiž rozhodl investovat do ručního mytí aut bez použití vody!

Radek Štěpánek se minulý rok v říjnu rozloučil s tenisovou kariérou, která trvala 22 let. Ačkoliv má nabídky na trénování, ty s díky odmítá. Svůj čas kromě rodiny věnuje hlavně obchodním aktivitám.

„Poměrnou část každého dne mi zaberou projekty, na kterých aktuálně pracuji. Věnuji se především ekologickým projektům a jedním z nich je No-H2O, díky kterému dokážeme nabídnout zákazníkům mytí automobilu bez použití vody, což znamená, že v průměru ušetříme 135 litrů vody za jedno umyté auto. Každý ušetřený litr se počítá,“ říká tenista, z něhož se tak po ukončení tenisové kariéry stal odborník na ekologii.

„V Česku přibývá víc a víc zodpovědných spotřebitelů, kteří mají zájem opustit zaběhnuté postupy a vydat se šetrnější cestou. A to je i jeden z hlavních potenciálů podnikání v ekologických projektech, jako je No-H2O. Již brzy se můžeme dočkat okamžiku, že budou postupy šetrnější k přírodě zákazníky přímo vyžadovány, a tak proč tomu nejít naproti,“ komentuje své obchodní aktivity v ekologických projektech Štěpánek.

A čím nahradí vodu? Přípravky No-H2O prý vytvoří kolem nečistot obal, který se odstraní utěrkami z mikrovláken. Auta se tak zásadně myjí ručně. Zajímavé je, že svůj vůz nemusíte nikam vozit. Štěpánkovi zaměstnanci přijedou totiž za vámi, po Praze prý do 90 minut a auto umyjí, kdekoliv ho postavíte.

Tak snad dopadne lépe než jeho předchůdci z řad sportovců. Dominik Hašek nebo Roman Čechmánek by mu mohli vyprávět, o kolik se takovým podnikatelským nápadem dá přijít. Tak snad je sázka na ekologii tím správným krokem.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 10:23 středa 7. srpna 2019. Anketa je uzavřena.

  • 22
  • 17
  • 17
  • 15
  • 15
  • 14