„Do Prahy jsem se zamiloval, když jsem tu pár let žil a pracoval. Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale pokud jde o pivo, je těžké je uspokojit. Staropramenu se to daří již více než sto let, což naznačuje, jak je dobrý,“ pochvaluje si v tiskové zprávě Orlando Bloom, který v Praze strávil přibližně pět let.
Během té doby stihl poznat nejen českou metropoli. S místními luhy a háji se seznamoval z cyklistického sedla, není proto divu, že si zlatavý mok tolik oblíbil. Při objevování všech těch krás člověku pořádně vyprahne v hrdle.
Celá kampaň, kterou Bloom natáčel opět v Praze, by se měla zaměřit na bohatou historii Staropramenu. Ta se píše od roku 1867. Slavný herec by měl ve spotu hovořit o svých vazbách na Prahu a silné pivní kultuře charakteristické pro celé Česko.
„Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem: je to mistr svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah,“ shrnula ředitelka pivních značek společnosti Molson Coors pro Evropu Debbie Macková.
Diváky by měl zavést na některá z nejkrásnějších míst hlavního města a více poodhalit i některá tajemství Staropramenu. Která? Na to Bloom odpoví až v samotném reklamním spotu.
Fotogalerie |