Svoji chvilku slávy si užily, teď už po drtivé většině účastnic reality show Svatba na první pohled neštěkne ani pes. Ta z nich snad nejznámější, Natáliia Mykytenko, se na veřejných akcích už prakticky neukazuje a spíše než v televizi ji vidíme na Instagramu, na kterém se snaží vytřískat nějaké spolupráce.
Nyní se ale influencerce povedl kousek lehce bizarní. Zatímco dříve si barterovala věci jako třeba plastiku prsou, teď dělá reklamu na vložky. Jak vkusnou, to už posuďte sami.
Natáliia se ve videu, které ze Stories už naštěstí zmizelo, nakrucuje a svůdnými pohyby bere do košíku vložky, protože zrovna přišlo „to období“ v měsíci.
„Asi každá víme, jaké to je, když nás navštíví perioda. Já třeba vždy první dva dny musím být více v klidu a spíše se věnovat sobě, udělat si aspoň něčím maličkým radost, protože ne vždy je to příjemné prožití, co si budeme...,“ začala další z příspěvků o vložkách s tím, že díky nim si ale může dělat, co chce, a klidně spí.
Následoval snímek z auta, kdy jí z kabelky vložky „nenápadně“ vykukují. Někdy zkrátka dělají influenceři značce spíše medvědí službu. Jenže Mykytenko dost možná odradila potenciální zákazníky už asi dvěma klinikám.
Ty totiž sklidily včetně influencerky na sociálních sítích kritiku. Lidem se nelíbilo, že „připíchnuté“ rty Mykytenko působí nepřirozeným dojmem a že má mít zvětšená ňadra nepřirozeně daleko od sebe. Mykytenko argumentovala tím, že má prsa tímto způsobem „postavena“ kvůli hrudní kosti.
Fotogalerie |