V moment, když se začaly šířit informace o tom, že Monika Bagárová (29) ruší koncert v O2 areně, se začalo probírat i to, co za jejím rozhodnutím stojí. Lidé na sociálních sítích měli jasno – za jejím rozhodnutím stál nezájem fanoušků. Nakonec se ukázalo, že se na koncert vyprodalo jen zhruba 700 vstupenek. Kapacita haly se pohybuje kolem 20 tisíc návštěvníků.
Ještě před tím, než informovala o zrušení koncertu, se na sociálních sítích poměrně hojně debatovalo o tom, že je mnohem známější jako influencerka než jako zpěvačka. Na Instagramu ji totiž sleduje 941 tisíc uživatelů, což ji řadí mezi nejvíce sledované profily na Instagramu v Česku. I přes to o zpěvaččin koncert nebyl zájem, za čímž s největší pravděpodobností stál právě fakt, že ji lidé sledují především díky tomu, že je zajímá její život.
Bagárová oznámila koncert zhruba ve stejnou dobu jako Helena Vondráčková. Ta na rozdíl od Bagárové vyprodala halu do několika minut. Na druhou stranu v době, kdy měla Vondráčková vyprodáno, Bagárová na Instagramu zveřejňovala jednu spolupráci za druhou. A u toho také zůstala.
Na Instagramu se teď Bagárová poměrně hojně věnuje kosmetice. Velmi často sdílí produkty vlastní značky Rumyia, pojmenované po její dceři. Před dvěma týdny uvedla například čisticí gel na pleť, který stojí 480 korun. Vedle své kosmetiky propaguje Bagárová i kosmetiku cizí. Jako poslední doporučovala samoopalovací přípravky.
Bagárová se samozřejmě nepřestala věnovat ani zpěvu. Na žádnou velkou halu se nechystá, teď se chystá vystupovat na o poznání skromnějších akcích. Květen sice odstartovala koncertem v ostravském klubu Fabric, zbytek jejího koncertování působí o poznání méně atraktivně. Na jejím programu na květen je vystoupení na charitativní talk show, dni dětí a na svatbě. Na začátku června by měla vystoupit na módní přehlídce inspirované cirkusovým tématem po boku Jana Bendiga. Jednoduše – každý dělá to, co umí.
Fotogalerie |