Sociální sítě jsou často přehlídkou iluzí o dokonalém světě. Lidé postují selfie, na nichž si umažou veškeré vrásky a skvrny, tráví hodiny aranžováním bytových doplňků, které na závěr s velkou slávou vyfotí na „instáč“, jako by to tak vypadalo normálně.
Již několik let je velkým trendem fotit jídlo. Snídaně, obědy, večeře, jídlo na pláži, při západu slunce, káva s dortíčkem i bez... A zase si mnozí na fotkách zostří barvy nebo naopak přesvětlí snímek pro umělečtější dojem.
Takto si hrají nejen influenceři, jimž díky sociálním sítím padají do klína peníze (nebo produkty), ale i další slavní nebo jakákoliv kreativní duše.
Ne však hudebník z Monkey Business Matěj Ruppert! Jeho sociální sítě jsou sice samá legrace, zato estetika téměř žádná.
Namísto pestrobarevného jídla naaranžovaného ve stylu kuchařky Kamu si vyfotí kotel s vepřovým na mrkvi. Co na tom, že to má oranžovohnědou barvu a připomíná to šlichtu ze školní jídelny? V podobném duchu sdílí video s morčaty v kleci, ve které se to hemží bobky.
Rozhodně se Matějovi nedá upřít spontánnost a nehraná pohoda, která je z jeho sociálních sítí cítit. Hudebník se tak upřímně může pochlubit heslem „stoprocentně bez filtru“, což by mu kdejaká modelka mohla závidět.
Fotogalerie |