Pátek 3. května 2024, svátek má Alexej

StarDance: Marek Adamczyk se nečekaně zastal poroty! Herec vysekl poklonu i Krajčovi

Marek Adamczyk | foto: Tilen Vajt, Pavel Dvořák

Marek Adamczyk (35) patří mezi soutěžící StarDance, kteří nenesou kritiku poroty příliš dobře . „Jde to těžko, chybí mi motivace,“ posteskl si herec po třetím tanečním večeru s tím, že nemohl kvůli hodnocení poroty spát. Po čtvrtém soutěžním večeru ale herec otočil a tříčlenné poroty se veřejně zastal. K tomu navíc pochválil Richarda Krejča (46), který s populární show musel překvapivě rozloučit.

Pro Marka Adamczyka (35) není StarDance jen zábava, ale také soutěž, do které dává maximální nasazení a energii. I z těchto důvodů herec nedokáže lehce skousnout kritiku od porotců. Zvlášť, když přijdou negativní ohlasy od obávaného kata Zdeňka Chlopčíka (66).

Po třetím večeru oblíbené taneční soutěže Marek otevřeně přiznal, že byl z celkového hodnocení poroty (celkem 18 bodů) zklamán, přestože měl z předvedeného quickstepu dobrý pocit.

„Zatančili jsme to tak, jak jsme chtěli, všechny pasáže, se kterými jsem měl občas problémy, mi vyšly, Lenka chytla mimino, což bylo zase něco, z čeho měla strach ona a … dostali jsme tři šestky. Navíc musíme hned začít trénovat na další přenos, protože nemáme volnou neděli, takže jsme pěkně unavení. Jde to těžko, chybí mi motivace,“ postěžoval si herec na sociálních sítích a dodal, že z hodnocení poroty nemohl spát.

Po posledním, v pořadí čtvrtém tanečním večeru byl herec už o něco spokojenější. Se svojí partnerkou Lenkou Norou Návorkovou si vytančil 23 bodů. Ačkoli se Adamczyk ani po předvedeném pasodoble kritice nevyhnul, poroty se tentokrát veřejně zastal.

Marek Adamczyk s taneční partnerkou Lenkou Norou Návorkovou

„Myslím si, že to není vůbec snadný úkol, během půl minuty někoho zhodnotit a být při tom zároveň zábavný, odborný, objektivní i osobní najednou. Zatímco Marek s Terezou se mohou dopředu na vše připravit a od nás se žádná moudra nečekají, oni musí reagovat v daný moment bez přípravy a ještě by měli mluvit jak kniha,“ uvedl herec na svém Instagramu.

„Každopádně bez nich by to celé nedávalo smysl a jsem moc rád, že tam tyhle tři fajn lidi sedí a udržují nás i vás v pozoru. To je jejich role a dělají to dobře,“ dodal manžel snowboardistky Evy Adamczykové, dříve Samkové.

Ódy na Richarda Krajča

V komentářích ještě Marek Adamczyk dodal, že ho překvapilo vyřazení zpěváka Richarda Krajča (46), který byl podle sázkových kanceláří nejžhavějším adeptem na celkové vítězství.

„Překvapení večera. Osobně jsem Richarda před soutěží neznal a byl jsem docela zvědavý, co je vlastně zač. Musím říct, že jsem v něm poznal velmi pozorného, přejícího a pozitivního kluka, který má svůj svět - ve své hlavě, ve své rodině a ve své kapele - o který pečuje a který si chrání. Takže mně Richard přichystal dvě překvapení: Když jsem poznal, jak je fajn, a když nás potom tak brzy opustil. Ale tancování ho zjevně dost chytlo, takže si ho možná ještě v pohybu užijete,“ uvedl Marek, který na závěr fanouškům prozradil, že tuto sobotu zatančí se svou taneční partnerkou valčík.

Čtenáři hlasovali do 11:54 sobota 9. března 2024. Anketa je uzavřena.

17
      14