Každý follower Leoše Mareše si toho musel všimnout. Oblíbený moderátor na svůj instagramový účet servíruje jednu reklamu za druhou a mnohým lidem už se tím začíná protivit.
Nemluvě o tom, že inzercí jeho vlastních projektů začínají být čím dál více prošpikovanější i výstupy na Evropě 2, kde je už po léta hlavní postavou ranní show. Zdá se, že z Leoše už začínají mít legraci i jeho kolegové.
Další moderátor a kolega z Evropy 2 Libor Bouček na svůj Instagram přidal fotografii, ze které rýpnutí do Mareše přímo čiší. Bouček na ní propaguje novou vůni firmy Hugo Boss z limitované edice, letos uvedené na trh ku příležitosti MS ve fotbale, ovšem s výrazem, jako by právě seděl na záchodě. Parodie jako vyšitá.
„I když mám pracovní neděli, dá se pojmout nesmírně. Výhled téměř pařížský a k tomu klasická vůně v novém hávu,“ píše Bouček k fotografii.
„Každý si všimne,“ dodává zřejmě v narážce na to, jak se Mareš snaží reklamy do svých příspěvků nenápadně zakomponovat.
Fotogalerie |