Sobota 8. června 2024, svátek má Medard
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Jiří Strach v roli pohádkového neexperta na hokej baví veřejnost. Krátké, vtipné, chytré, říkají lidé

    Právě probíhající Mistrovství světa v hokeji, které se koná v Praze a Ostravě, má novou nečekanou reklamní hvězdu. Stal se jí oblíbený režisér Jiří Strach (50), jenž propůjčil svou tvář tradičnímu sponzorovi české repre, tedy Škoda Auto. A jejich „domácí hokejová pohádka“ slaví u fanoušků úspěch.

    Hokejové reklamy bývají obecně povedené a jen málokdy se stane, že nezaujmou oko nejen nadšeného sportovního fanouška, ale i uživatele sociálních sítí, kdy se k nim dostanou skrze algoritmy a vlastní viralitou.

    Škoda Auto, která tradičně sponzoruje český hokej, má nadto velký dosah sama o sobě, proto nové reklamy s Jiřím Strachem, jenž je nečekanou tváří hokeje, nemohou skoro nikomu uniknout.

    Jiří Strach
    Jiří Strach v reklamě na český hokej.

    Heslo letošního šampionátu je podle společnosti „domácí hokejová pohádka“ a kdo by se k němu hodil lépe, než nejpohádkovější režisér, jenž slavil obrovské úspěchy s Andělem Páně a údajně se nebrání ani třetímu pokračování.

    Tvůrci reklamy vsadili na slovní hříčky spojené s náboženskou tématikou jeho dvou pohádek, s hovorovou češtinou a se jmény hokejových hráčů jako například trenér Roman Rulík a odkaz jména na bylinu rulík zlomocný nebo tradičních Sedmero krkavců a „ptačí“ jména slavných hráčů.

    Na zápas s Norskem si Táňa připravila něco speciálního.
    Sledujte hokejové klání. VS
    #skoda #skodacr #iihf24 #hokej #domacihokejovapohadka #ceskynarodak #ceskyhokej #mistrovstvisveta #hokej24

    10. května 2024 v 23:27, příspěvek archivován: 13. května 2024 v 17:26

    Krátké šoty, kdy Jiří Strach vystupuje ve své nezaměnitelné bundě, ale velmi netradiční roli, se setkávají na sociálních sítích s úspěchem a jakási naivní komičnost dvou hokejových amatérů, kteří se snaží o elektronickou tužku, obrannou sestavu nebo obyčejné zastrašení soupeře, baví nejvíc asi právě ty, kdo hokeji nerozumí, ale i tak se dívají na mistrovství světa kvůli obyčejnému fandění a sportovní zábavě.

    Česko:Finsko Ať je obrana vyztužená a tým bez přelétavých jedinců!
    #skoda #skodacr #iihf24 #hokej #domacihokejovapohadka #ceskynarodak #ceskyhokej #mistrovstvisveta #hokej24

    7. května 2024 v 16:19, příspěvek archivován: 13. května 2024 v 17:29

    „Nikdy bych neřekla, že budu ráda koukat na hokejové reklamy, škoda, že Škoda nemá tyto reklamy v televizi,“ nebo „už dlouho jsme neměli tak povedené reklamy na mistrovství,“ jsou komentáře, které se pod videi se Strachem jen hemží.

    Fotogalerie