Hokejové reklamy bývají obecně povedené a jen málokdy se stane, že nezaujmou oko nejen nadšeného sportovního fanouška, ale i uživatele sociálních sítí, kdy se k nim dostanou skrze algoritmy a vlastní viralitou.
Škoda Auto, která tradičně sponzoruje český hokej, má nadto velký dosah sama o sobě, proto nové reklamy s Jiřím Strachem, jenž je nečekanou tváří hokeje, nemohou skoro nikomu uniknout.
Heslo letošního šampionátu je podle společnosti „domácí hokejová pohádka“ a kdo by se k němu hodil lépe, než nejpohádkovější režisér, jenž slavil obrovské úspěchy s Andělem Páně a údajně se nebrání ani třetímu pokračování.
Tvůrci reklamy vsadili na slovní hříčky spojené s náboženskou tématikou jeho dvou pohádek, s hovorovou češtinou a se jmény hokejových hráčů jako například trenér Roman Rulík a odkaz jména na bylinu rulík zlomocný nebo tradičních Sedmero krkavců a „ptačí“ jména slavných hráčů.
Krátké šoty, kdy Jiří Strach vystupuje ve své nezaměnitelné bundě, ale velmi netradiční roli, se setkávají na sociálních sítích s úspěchem a jakási naivní komičnost dvou hokejových amatérů, kteří se snaží o elektronickou tužku, obrannou sestavu nebo obyčejné zastrašení soupeře, baví nejvíc asi právě ty, kdo hokeji nerozumí, ale i tak se dívají na mistrovství světa kvůli obyčejnému fandění a sportovní zábavě.
„Nikdy bych neřekla, že budu ráda koukat na hokejové reklamy, škoda, že Škoda nemá tyto reklamy v televizi,“ nebo „už dlouho jsme neměli tak povedené reklamy na mistrovství,“ jsou komentáře, které se pod videi se Strachem jen hemží.
Fotogalerie |