Poslední dobou je až „přejágrováno“. Kamkoliv se podíváte, když si pustíte televizi, otevřete časopis, vypadne na vás usměvavá tvář Jaromíra Jágra. Nejde o jeho sportovní úspěchy, jedná se o velké reklamní kampaně, jejichž je hokejista hlavní tváří.
Nejenže mu někdo zatajil elektrokolo, jak říká v jedné znělce, teď se přidala velká kampaň za „zdravé“ nápoje na cvičení, reklama na jeden obchodní internetový řetězec, v níž lidi pobízí ke cvičení, což je úctyhodné, ale ti musí sledovat stránky té značky.
Do toho je pořád jeho tvář spjatá s jedním výrobcem mobilů, kterému dělá tvář už několik let. Jarda je všude. Není se čemu divit, vždyť jeho tvář neskutečně táhne a v jeho „hokejové rodině“ jsou lidé, kteří na jeho slova dají.
Firmy se ale musí pořádně plácnout přes kapsu, protože Jaromír není zrovna z levného kraje. Sám potřebuje dotovat svůj hokejový klub v Kladně a je to většinou tak, že když sportovci skončí svou aktivní kariéru, reklama je zaručená cesta. Nezbývá tedy než doufat, že se z Jágra nestane další podomní prodavač na Instagramu.
Tyhle věci jsou pak obyčejně na škodu a followeři naopak začnou ubývat znechuceni tím, že na ně ve Stories vyskakuje slevový kód.
Fotogalerie |