Premium

Pastičky reklam od celebrit na Instagramu. Jsou to noví šmejdi?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
To, že se z oblíbené sociální sítě stal teleshopping, za který by se nestyděl ani ten nejslavnější podomní prodejce Horst Fuchs, jsme si už zvykli. Celebrity a influenceři se snaží obohatit na lidech, kteří žijí na Instagramu a koupí si cokoliv, co jejich idol (prý) používá. Vlastně proč ne, jde o poptávku a nabídku, Češi vždycky byli zdatnými obchodníky a prodali by vám i vzduch. Ale co když už to začne překračovat únosnou mez? Co když nám nabízí věci, co ani nevyzkoušeli nebo si nezjistili, jestli to je opravdu zdraví prospěšné?

V dnešní době je zvykem, že firmy už více než na reklamy spoléhají na známé osobnosti či influencery, kteří jim výrobek či službu zpropagují přes svůj profil na Instagramu.

Dalo by se pochopit, že celebrity také potřebují z něčeho žít, zvlášť v této podivné době, kdy nemohou hrát, zpívat, jakkoliv vykonávat uměleckou činnost. Musí ale fanouškům cpát opravdu tolik výrobků, které mají i pochybnou pověst?

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 6:00 úterý 28. září 2021. Anketa je uzavřena.

  • 17
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0