I když by se mohlo zdát, že s marketingovým ředitelem Jiřím Rákosníkem, který v minulosti pracoval pro Heineken a nyní působí na vedoucí pozici ve společnosti Rohlik.cz, nemá Inna Puhajková moc společného, opak je pravdou.
Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium
Měsíční
89 Kč
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit
Roční
890 Kč
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému
Dvouleté
1 690 Kč
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému
Připojte se ještě dnes a získejte:
- Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
- Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
- Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
A dalších více jak 50 000 prémiových textů... Zobrazit další články