Marketing je nesmírně důležitý, američtí prezidentští kandidáti by mohli vyprávět. J. F. Kennedy si svým charisma získával davy, Michelle Obama si mladí oblíbily pro její hlas a silné inspirativní citáty, jako první dáma byla nesmírně aktivní, byla vidět a ženy obdivovaly i její styl. Ten nabírá ještě daleko jiné obrátky v Anglii, kde se dámy inspirují stylem vždy upravené Kate Middleton.
Přestože neměla nynější česká první dáma Eva Pavlová zpočátku podobným věcem přikládat na důležitosti, nyní má za sebou tým, který jí buduje image. Ať je tedy duší či tělem motorkářka, ve funkci musí být zkrátka za dámu. To nakonec pochopila a po pěti měsících od manželova zvolení konečně oznámila založení vlastního nadačního fondu.
Nadační fond Evy Pavlové si klade za cíl podporovat hlavně jednotlivce, zaměřuje se na samoživitelky, seniory a děti.
První dáma se tak konečně ujímá aktivnější role po vzoru třeba právě Michelle Obama. Zároveň se svými outfity i účesem stylizuje tu do princezny Diany, tu do Hillary Clinton. Patrné je to právě z úvodní fotky, kterou se na stránkách nadace prezentuje. Stejný účes, stejný outfit, stejný zasněný pohled plaché laně.
Další známkou toho, že Pavlová buduje svoji osobní značku je i fakt, že součástí webových stránek bude také e-shop s merchem. Ne každé první dámě se ale budování jejího „personal brand“ vede.
Nadace bývalé první dámy Ivany Zemanové například skončila v likvidaci, která započala letos v září. Nadace na svých stránkách dlouhodobě nesdílela nové projekty, prakticky vyšuměla, činnost naposledy vykazovala v loňském únoru.
Fotogalerie |