„Jaký jste měli víkend? Já zjistil, že stále umím zvednout pár lidí ze židle,“ napsal na sociální sítě Přemek Forejt poté, co zveřejnil svůj nový singl. Šlo o píseň Mc’n’Roll, kterou oslavil narození svého syna Tristana Williama a jež vyšla zároveň jen chvilku před spuštěním nové série pořadu MasterChef. Načasování skvělé, ohlasy rozpačité.
Forejt v písni opěvuje McDonald’s se slovy „mňam, mňam, mňam, mám ho rád, best burger“ převlečený za hamburger a zpívající o tom, že Mekáč je sexy. Lidé se samozřejmě neubránili kritice.
„V době, kdy i děti trpí obezitou a už tak se jim těžko vysvětluje, proč tam nejíst, mi osobně nepřijde propagovat Mekáč moc o. k. Nicméně každý máme svoji cenu, tu vaši už známe,“ stálo třeba v jednom komentáři.
Do vášnivé debaty na sítích musela vstoupit i Přemkova partnerka Eva Burešová, která oponovala, že Přemek reklamu na McDonald’s pro peníze nedělá.
„To je zase druhá móda, věčně poukazovat na peníze. Třeba to o penězích vůbec není. Třeba mají jen lidé jiný pohled na věc,“ má jasno zpěvačka s tím, že by se lidé měli uklidnit a přestat házet odpovědnost na influencery za to, že dělají reklamy. Za to, že jsou děti tlusté, prý mohou hlavně rodiče.
„No, je nejjednodušší v této době všechno házet na influencery, herce, zpěváky. Nezlobte se na mě, ale za obezitu dětí většinou opravdu nemohou oni, ale jejich rodiče. Za mého dětství dělal reklamu na Mekáč Justin Timberlake, ale rozhodnutí vzít mě tam bylo vždy na mých rodičích,“ vmetla fanouškům do tváře zpěvačka.
Lidé v komentářích ji označili za alibistku s tím, že známé osobnosti veřejné mínění ovlivňují, ať chtějí, nebo ne. Burešová však trvá na svém. Podle ní dělá reklamu dnes přece každý.
„Viděla jste někdy youtubery, jaké kraviny točí na své kanály, a rodiče pak úplně v pohodě vozí své děti na jejich autogramiády?“ rozhořčila se.
„Mě se máma vždy ptala, jestli skočím z okna, pokud skočí i Lucka z céčka, jen proto, že byla nejpopulárnější ze školy. Reklam je všude hromada. V televizi, časopisech, na sociálních sítích. Dělají je většinou dospělí lidé z vlastního rozhodnutí a z různých důvodů. Ale ovlivnit se tou reklamou už musí člověk sám, a ne dělat věci jen proto, že reklamu na to dělá jeho oblíbená tvář z obrazovky,“ dodala Burešová.
Podle její logiky tak sice máme reklamu s Forejtem sledovat, ale neposlouchat ho, když nám říká, ať si koupíme hamburger s bezedným kelímkem nebo že Mekáč je sexy. Není. Je to reklama. A nedělá ji pro peníze, ale zřejmě z osobních důvodů.
Fotogalerie |