Burešová mění Instagram. Kdo chce spolupráci, musí přistoupit na její podmínky

Eva Burešová (28) oznámila, že nebude dělat reklamy na sociálních sítích na dětské výbavičky. A pokud už je dělat bude, pak jen na produkty, které si sama koupí. A pokud už si je sama koupí, chce, aby firma, kterou bude propagovat, poslala pět stejných produktů potřebným. A pokud je firma nepošle, propagovat ji nebude. Jenže v tomto zmatku se nějak špatně orientuje. To bude před každou koupí dudlíku obvolávat výrobce?

Eva Burešová se rozhodla, že nebude přijímat spolupráce s firmami s dětským sortimentem. Jako důvod uvedla, že zboží pro miminka je neuvěřitelně drahé, a přestože ona na něj má, jiné ženy obdobné štěstí nemají. 

Proto bude přijímat spolupráce pouze od společností, od nichž si věci pro děti sama koupí a které dají pět takových věcí zdarma potřebným. Jenže jak to všechno ošéfovat?

„Ahoj, chtěla bych se tady vypsat z nějaké věci, se kterou se nedokážu ztotožnit. Včera jsme si s partnerem projížděli internetové stránky s kočárky a celkově s věcmi pro maminky a jejich miminka. Jsem v šoku, kam až se vyšplhaly ceny pro tolik potřebné a naprosto nutné věci, jako jsou kočárky, plenky, mlíčka a lahvičky,“ postěžovala si Eva Burešová na Instagramu.

Ta by nejraději překopala celý politický systém a dala výbavičku na miminka všem rodičům zadarmo.

Jak píše, samoživitelky musí mít velký problém s tím, aby si výbavičku vůbec mohly dovolit. O to více Burešovou zarazilo, když jí začaly firmy nabízet kočárky a další výbavičku formou spolupráce zdarma, a to jen kvůli tomu, že má hodně sledujících a je celebrita.

„Po našem zveřejnění se mi ozvala spousta firem, které by chtěly, abychom propagovali jejich věci. Kočárky, kosmetiku, plenky. Nedokážu to. Nedokážu přijmout něco, co ostatní maminky potřebuji také a prostě si to z finančních důvodů nemohou pořídit. Proč bych takové věci já, jako někdo s nějakým počtem sledujících, měla dostávat zadarmo?“ podivila se.

Eva Burešová a Přemek Forejt se těší na prvního společného potomka.

„A tak prosím firmy, které o to zde mají zájem. Ano, ráda vám zpropaguji kočárek, který od vás zakoupím, pokud jste schopni darovat alespoň pět kočárků či jiných věcí maminkám, které to štěstí nemají,“ vyzvala Burešová.

Zde ale nastává háček. Koupí si Burešová kočárek v obchodě a pak osloví firmu, že chce od nich dalších pět kočárků zdarma pro svoje sledující či nějakou dobročinnou organizaci? Nebo si před každou koupí sunaru či plínek bude napřed dopisovat s firmou, zda je ochotná někomu přispět? 

Ať tak, či onak, je to záslužná myšlenka, kterou by se jistě jiné maminky mohly na sociálních sítích jedině inspirovat.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 15:59 čtvrtek 11. srpna 2022. Anketa je uzavřena.

  • 17
  • 10
  • 9
  • 4
  • 3
  • 2