Emma Smetana to schytala od fanoušků. Co se jim nelíbí?

Být nekomerční a uživit rodinu, to není jednoduché. Své o tom ví i Emma Smetana. Ačkoliv se zpěvačka snaží předstírat, že je hybnou silou českého undergroundu, pravidelně se zaprodává placeným reklamám. A její fanoušci jí to dávají pořádně sežrat!

Dříve než se z Emmy Smetana stala „seriozní“ moderátorka, která dělá jenom rozhovory na úrovni, televizní diváci ji znali hlavně jako pohlednou operátorku z reklamy. Emma svou tvář v minulosti propůjčila v reklamě na PlayStation, takže se dá říct, že ke komerci měla v minulosti velmi blízko.

A jelikož ji na jejím instagramovém účtu sleduje více než 30 tisíc lidí, stejně jako mnohem slavnější Leoš Mareš i ona se, jak se zdá, rozhodla prostřednictvím této sociální sítě přivydělat. Naprosto nekomerční Emma, která pravidelně pořádá bazárek svého oblečení a působí, že nakupuje jenom v second handech, tak postla fotografii, na které má na sobě růžovou mikinu Adidas – a vyhlásila soutěž o boty této značky.

Právě to nenechalo chladným jednoho z jejích sledovatelů. „Jéé, bude nějaká písnička o Adidasu? Nebo nezávisle žurnalistický rozhovor s CEO Adidasu?“ ptá se rejpal. A na reakci nemusel dlouho čekat. „Já už si dělala starosti, že dlouho nic nepíšete. Písnička i rozhovor bude – obojí vám věnuji,“ odpověděla Emma a ke svému komentáři přidala hashtag ‚loveyourhaters‘, což v překladu znamená ‚miluj své hejtry‘.

Emmě se ale musí uznat, že rýpavý komentář nesmazala a navíc na něj odpověděla. S ohledem na to, že i se svým partnerem Jordanem Hajem, který před časem zveřejnil video s jejich nahou dcerkou, šlápli poslední dobou pořádně vedle, si na negativní komentáře nejspíš již zvykla. A pokud se rychle nerozhodne, zda půjde cestou komerce, nebo ne, rozhodně nebudou ubývat.

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 11:00 pátek 15. prosince 2017. Anketa je uzavřena.

  • 21
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6