„Náš pes má novou lásku. Krmivo od firmy Pučálka. Spokojený Fatty moc děkuje za balíček a pro vás mám kód, který platí do konce září. DADA10,“ potěšila pejskaře Dagmar Patrasová.
Umělecké koláže, na nichž se podle jejích vlastních slov výraznou měrou podílel její italský přítel Vito, vyměnila za nabídky „spřátelených“ firem a slevové kódy, podobně jako drtivá většina slavných influencerů.
„Je mi ctí být jednou z ambasadorek italské značky Guam. Podporuju je už dva roky a ráda budu dál!“ svěřila se nedávno Patrasová, která pomalu proniká do tajů komerčních spoluprací a partnerství. Těch poslední dobou rychle přibývá.
Nedávno zase propagovala svého kadeřníka a přípravky v jeho salonu. A dokonce na fotkách zázračně omládla a vypadala rázem na dvacet!
„Všichni se ptáte, jaká Dáda je. Samozřejmě je to prima ženská a já se těším z toho, že jsem její kadeřník. Vlasy jsou opečovávané Medavitou,“ doplnil na adresu Dagmar Patrasové vlasový mág Jiří Hrabal, který evidentně ovládá také čáry jménem Photoshop.
Patrasové se nikdo nemůže divit, že si chce skrze sociální sítě přivydělat a mít věci i služby zdarma nebo za zvýhodněnou cenu.
Ve srovnání s barvitými a mnohdy šokujícími kolážemi jsou chvalozpěvy na různé procedury a produkty slabým čajíčkem, který díru po italském umění ne a ne zacelit.
Vizuální dílka z Vitovy dílny, jež Patrasové přihrála tisíce sledujících, si rychle našla své příznivce, kteří po více než půlroční odmlce krutě strádají. Nedá se předpokládat, že by pamlsky pro psy nebo ódy na italskou kosmetiku hlad po svérázném umění ukojily.
Dočkají se ještě někdy?
Sama herečka kolem své romance s italským švihákem mlží a pauzu vždy omlouvala lockdownem a komplikacemi spojenými s onemocněním covid-19, které se nevyhnuly Česku ani Itálii.
Fotogalerie |