Když Martin Ditmar a Eva Čerešňáková převzali vedení České Miss, slibovali zázraky. Nyní ale poznávají, že vést největší soutěž krásy na území České republiky není žádná legrace. Nejenom, že to stojí spoustu peněz a úsilí, ale také to chce skvělé kontakty a více než výborné vztahy s partnery.
Ditmar a Čerešňáková za sebou nemají žádnou velkou televizi, dokonce ani tu internetovou, ale ani schopný tým lidí.
Zatímco předchozí ročník se zakládal na kvalitním PR a skvělé načasovanosti, tento ročník ovládá jenom pár lidí. Vše ostatní si jinak dělají majitelé sami. Čerešňáková například zastává post výkonné ředitelky, je tváří projektu, mentorkou budoucích finalistek a také se věnuje produkci.
Důvod? Nejsou finance. Česká Miss totiž dluží, kam se podívá, a proto se snaží dostat co nejvíc služeb zadarmo nebo na dobré slovo.
„Nechtějí dát ani korunu vedle a nabízí peníze, jaké dostávají prodavačky v supermarketu,“ dozvěděli jsme se dokonce od člověka, který s novými majiteli přišel do styku.
I proto vypsali konkurz na fotografa, který za svou práci nedostane ani korunu. „Jsou toho názoru, že by to pro fotografa měla být čest. Odměnou mu bude kredit u fotografií a možná nějaké vybavení,“ řekl nám dále náš zdroj.
Více než o fotografa by se ale Česká Miss měla zajímat o dodržení termínů. Za chvíli je totiž půlka prosince a castingy stále nemají své datum. Stejně tak soustředění v exotice nebo na horách.
Vzhledem k tomu, že finále bylo vždy směřované na jaro, nedáváme vedení moc nadějí.
Fotogalerie |