Aleše Brichtu naštvala reklamace u Vuittona: Vyzývá k bojkotu značky!

I rocker Aleš Brichta má špatnou zkušenost s reklamací bot. Po vydání našeho článku, kdy vedení luxusního butiku odbylo svého nespokojeného zákazníka s tím, že boty za třináct tisíc prostě neměl nosit v dešti, a proto nemá nárok na navrácení peněz nebo jinou kompenzaci, se pustil do boje za všechny české spotřebitele. A nejen to! Vyzývá dokonce k bojkotu Louise Vuittona.

Když jsme včera vydali článek o nepovedené reklamaci zničených bot značky Louis Vuitton, netušili jsme, jaká megastar se zastane našeho hrdiny.

I moje přítelkyně měla podobnou zkušenost a považuji reklamační řád výrobců za drzost a podvod na zákazníky. Nikdo mi nevymluví, že účelem bot je jejich nošení, nikoliv vystavování ve vitríně,“ sdělil Expres.cz Brichta.

Ten přihodil ještě absurdnější výmluvu, proč nemohly být boty reklamované. Bylo to v Polsku a prý žádná drahá značka. Reklamace ale nebyla uznána z důvodu že „boty byly nošeny“. Takže se evidentně nejedná jen o tuzemské specifikum,“ pobavil nás rocker, který nechápe drzost prodejců.

Fotogalerie

Mě jen fascinuje, jak nám jsou schopni výrobci, či prodejci vysvětlovat, že si máme kupovat věci, které primárně vůbec neslouží svému účelu. Boty, které nejsou určeny k nošení, plavky, které nejsou určeny do vody, potraviny, které nejsou určeny k jídlu atd. Absurdita? Ne, realita! Proto je nutné je tvrdě trestat za lživé označení a podvod. Ať si to označují třeba jako „dárkové reklamní předměty,“ rozohnil se zpěvák, podle kterého je drzost, když je v návodu k použití uvedeno, že boty nejsou určeny k běžnému nošení

Měli bychom takovéto značky hromadně sabotovat. Jinak nám za chvíli budou výrobci sdělovat, že voda není určená k pití a chleba k jídlu,“ ukončil Brichta.

Co si myslíte vy? Máte stejný názor jako Brichta nebo si myslíte, že je přístup prodejců správný?

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 12:50 středa 10. února 2016. Anketa je uzavřena.

  • 288
  • 26
  • 25
  • 15
  • 14
  • 11