Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Překupnice Agáta: Už kdysi vyvařila tisíce na sukních. I tehdy se bouřily zákaznice

    Prachařová se ve své podnikatelské činnosti očividně nepoučila. | foto: Omlazeni.cz/Profimedia/Rebella

    Agáta Prachařová je podnikatelka jedna báseň. Zatímco nám do redakce chodí rozčílené podněty zákaznic, které jsou krajně nespokojeny s modelčiným jednáním, podařilo se nám zjistit, že stejné problémy řešily Agátiny klientky už v roce 2010.

    Podezření, že by mohla vynikat v podnikání, pojala Agáta Prachařová už v roce 2008.

    Tehdy přišla s nápadem vytvořit svoji vlastní módní kolekci s názvem AGY, kterou si sama navrhla, z důvodu cenové dostupnosti ji však nechala ušít v Číně.

    Tylové sukně zaznamelany v Agátině podnikatelské historii největší úspěch.

    V srpnu 2010 se rozhodla vdechnout své idee život v podobě módní značky Agata Fashion, která se dostala do povědomí veřejnosti zejména díky krátkým sexy tylovým sukýnkám. Ty sama navrhovala a nechávala je šít zde, v Čechách, konkrétně v jičínské továrně.

    Samotná realizace obchodu probíhala stejně jako její současná podnikatelská činnost v rámci Rebelly.

    Agáta objednávky zpracovávala, balila, vypisovala dobírkové složenky, komunikovala se zákaznicemi, balíky také odesílala a následně přijímala reklamace. Zajišťovala tedy veškerou agendu, a podle toho to, zdá se, také vypadalo.

    Agáta měla očividně problém s vrácením peněz i v minulosti.

    Ať dříve či dnes, problém přichází většinou ve chvíli, kdy dojde na reklamaci a vrácení peněz. V ten moment Agáta čirou náhodou neodpovídá na maily a vrácení peněz trvá i po mnohých urgencích nekonečně dlouhou dobu.

    Navíc využívá stejně jako dříve podivných obchodních praktik, kdy na první pohled výrazně sleví kus oblečení, když se však zákazník v jejích cenách orientuje, zjistí, že věc se má zcela jinak a oděv vyjde často i dráž, než původně.

    Agáta očividně využívala pofidérních obchodních praktik, aby docílila zisku.

    Úsměvný je nedávný screenshot ze stránek Rebelly.

    Tomu se říká sleva! Agáta „snížila“ cenu topu z 1900 na 1990 Kč.

    A nejen že se Prachařová nepoučila z dob minulých, ale navíc šla i kvalitativně velmi dolů. Natolik zlenivěla, že si své zboží už ani nenavrhuje, ani nenechává šít na zakázku. Pouze jej nakoupí v italském skladu a z horentní sumy přeprodává.

    Sama Prachařová je toho názoru, že všechna pochybení jsou pouhé pomluvy a že ona jako podnikatelka rozhodně neselhala. Zároveň má v plánu otevírat kamennou prodejnu a tvrdí, že má zákaznic až nad hlavu.

    Tak uvidíme, jak a kam to celé vyústí.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 0:35 čtvrtek 6. července 2017. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      74
    • Haha
      29
    • Super
      15
    • Sladký
      14
    • Cože
      13
    • Tvl
      11