Překupnice Agáta: Už kdysi vyvařila tisíce na sukních. I tehdy se bouřily zákaznice

Prachařová se ve své podnikatelské činnosti očividně nepoučila. | foto: Omlazeni.cz/Profimedia/Rebella

Agáta Prachařová je podnikatelka jedna báseň. Zatímco nám do redakce chodí rozčílené podněty zákaznic, které jsou krajně nespokojeny s modelčiným jednáním, podařilo se nám zjistit, že stejné problémy řešily Agátiny klientky už v roce 2010.

Podezření, že by mohla vynikat v podnikání, pojala Agáta Prachařová už v roce 2008.



Tehdy přišla s nápadem vytvořit svoji vlastní módní kolekci s názvem AGY, kterou si sama navrhla, z důvodu cenové dostupnosti ji však nechala ušít v Číně.

Tylové sukně zaznamelany v Agátině podnikatelské historii největší úspěch.

Tylové sukně zaznamelany v Agátině podnikatelské historii největší úspěch.

V srpnu 2010 se rozhodla vdechnout své idee život v podobě módní značky Agata Fashion, která se dostala do povědomí veřejnosti zejména díky krátkým sexy tylovým sukýnkám. Ty sama navrhovala a nechávala je šít zde, v Čechách, konkrétně v jičínské továrně.

Samotná realizace obchodu probíhala stejně jako její současná podnikatelská činnost v rámci Rebelly.

Agáta objednávky zpracovávala, balila, vypisovala dobírkové složenky, komunikovala se zákaznicemi, balíky také odesílala a následně přijímala reklamace. Zajišťovala tedy veškerou agendu, a podle toho to, zdá se, také vypadalo.

Agáta měla očividně problém s vrácením peněz i v minulosti.

Agáta měla očividně problém s vrácením peněz i v minulosti.

Ať dříve či dnes, problém přichází většinou ve chvíli, kdy dojde na reklamaci a vrácení peněz. V ten moment Agáta čirou náhodou neodpovídá na maily a vrácení peněz trvá i po mnohých urgencích nekonečně dlouhou dobu.

Navíc využívá stejně jako dříve podivných obchodních praktik, kdy na první pohled výrazně sleví kus oblečení, když se však zákazník v jejích cenách orientuje, zjistí, že věc se má zcela jinak a oděv vyjde často i dráž, než původně.

Agáta očividně využívala pofidérních obchodních praktik, aby docílila zisku.

Agáta očividně využívala pofidérních obchodních praktik, aby docílila zisku.

Úsměvný je nedávný screenshot ze stránek Rebelly.

Tomu se říká sleva! Agáta „snížila“ cenu topu z 1900 na 1990 Kč.

Tomu se říká sleva! Agáta „snížila“ cenu topu z 1900 na 1990 Kč.

A nejen že se Prachařová nepoučila z dob minulých, ale navíc šla i kvalitativně velmi dolů. Natolik zlenivěla, že si své zboží už ani nenavrhuje, ani nenechává šít na zakázku. Pouze jej nakoupí v italském skladu a z horentní sumy přeprodává.

Sama Prachařová je toho názoru, že všechna pochybení jsou pouhé pomluvy a že ona jako podnikatelka rozhodně neselhala. Zároveň má v plánu otevírat kamennou prodejnu a tvrdí, že má zákaznic až nad hlavu.

Tak uvidíme, jak a kam to celé vyústí.

Fotogalerie





Komentáře