Podezření, že by mohla vynikat v podnikání, pojala Agáta Prachařová už v roce 2008.
Tehdy přišla s nápadem vytvořit svoji vlastní módní kolekci s názvem AGY, kterou si sama navrhla, z důvodu cenové dostupnosti ji však nechala ušít v Číně.
V srpnu 2010 se rozhodla vdechnout své idee život v podobě módní značky Agata Fashion, která se dostala do povědomí veřejnosti zejména díky krátkým sexy tylovým sukýnkám. Ty sama navrhovala a nechávala je šít zde, v Čechách, konkrétně v jičínské továrně.
Samotná realizace obchodu probíhala stejně jako její současná podnikatelská činnost v rámci Rebelly.
Agáta objednávky zpracovávala, balila, vypisovala dobírkové složenky, komunikovala se zákaznicemi, balíky také odesílala a následně přijímala reklamace. Zajišťovala tedy veškerou agendu, a podle toho to, zdá se, také vypadalo.
Ať dříve či dnes, problém přichází většinou ve chvíli, kdy dojde na reklamaci a vrácení peněz. V ten moment Agáta čirou náhodou neodpovídá na maily a vrácení peněz trvá i po mnohých urgencích nekonečně dlouhou dobu.
Navíc využívá stejně jako dříve podivných obchodních praktik, kdy na první pohled výrazně sleví kus oblečení, když se však zákazník v jejích cenách orientuje, zjistí, že věc se má zcela jinak a oděv vyjde často i dráž, než původně.
Úsměvný je nedávný screenshot ze stránek Rebelly.
A nejen že se Prachařová nepoučila z dob minulých, ale navíc šla i kvalitativně velmi dolů. Natolik zlenivěla, že si své zboží už ani nenavrhuje, ani nenechává šít na zakázku. Pouze jej nakoupí v italském skladu a z horentní sumy přeprodává.
Sama Prachařová je toho názoru, že všechna pochybení jsou pouhé pomluvy a že ona jako podnikatelka rozhodně neselhala. Zároveň má v plánu otevírat kamennou prodejnu a tvrdí, že má zákaznic až nad hlavu.
Tak uvidíme, jak a kam to celé vyústí.
Fotogalerie |