Letošní nejúchylnější reklama Česka: Fotka genitálií na pisoárech

6. listopadu 2015
Výsledky sedmého ročníku soutěže o Nejsexističtější reklamu roku jsou vyhlášeny a opět je to přehlídka nevkusu a absence sociální empatie.

Organizace Nesehnutí i letos vyhlásila nejsexističtějsí reklamu roku.

Podle hlasování veřejnosti i odborné poroty je letošním absolutním „vítězem“ fotka ženských genitálií na pisoárech. Snímek je reklamou na erotický klub Cabaret Darling.

NEJSEXISTIČTĚJŠÍ REKLAMA ROKU 2015

NEJSEXISTIČTĚJŠÍ REKLAMA ROKU 2015

„Reklama je perverzní. Porušuje princip slušnosti až v takové míře, že je to neobvyklé,“ vyjádřil se k propagaci klubu profesor reklamní etiky a jeden z porotců Pavel Horňák.

Na 2. místě u veřejnosti i poroty skončilo propagační video Vysokého učení technického v Brně.

U odborné poroty ale na druhém místě skončila reklama sdružení ODS Praha 8.

3. MÍSTO V SOUTĚŽI NEJSEXISTIČTĚJŠÍ REKLAMA ROKU 2015

3. MÍSTO V SOUTĚŽI NEJSEXISTIČTĚJŠÍ REKLAMA ROKU 2015

Podle poroty na 3. místě skončila reklama na koupelny Sapho, v níž se rovněž objevilo nahé tělo, které nijak nesouviselo s inzerovaným produktem. Anticena Sexistické prasátečko se letos udělovala už po sedmé.

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 20:32 sobota 5. března 2016. Anketa je uzavřena.

  • 31
  • 11
  • 11
  • 10
  • 9
  • 9
Komentáře