Sobota 24. července 2021, svátek má Kristýna
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • jít naiDNES.cz

    Hvězdy v Cannes vyděsili „teroristé IS“. Prý sranda, tvrdí idiot, co to vymyslel

    V rámci reklamy k břehu Cannes, kde bylo v posledních dnech rušno kvůli probíhajícímu festivalu, firma poslala člun s muži ve vestách a černobílou vlajkou, nakonec se ukázalo, že na vlajce je znak firmy. | foto: Profimedia.cz

    Tohle musel vymyslet idiot, protože normálního člověka by to nenapadlo! Francouzská firma chtěla proslavit svůj produkt, a proto se rozhodla pro nechutné PR, pro něž využila strach lidí z teroristických útoků v Evropě. V rámci reklamy k břehu Cannes, kde bylo v posledních dnech rušno kvůli probíhajícímu festivalu, firma poslala člun s muži v sebevražedných vestách a černobílou vlajkou, která lidem na první pohled připomínala vlajku Islámského státu.

    Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.

    „Někdo začal ječet, lidé vyskákali z křesel a utíkali ven, směrem k bazénu. Bylo to děsivé. Ti muži byli oblečeni jako bojovníci Islámského státu, což bylo opravdu šokující,“ popsal jeden ze svědků.

    Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží...

    Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.

    Jenže naštěstí se nic nestalo a muži byli neškodní. Šlo totiž o herce a jak se ukázalo, celé to bylo divadlo, které speciálně pro Cannes vymyslel nějaký chorý mozek z francouzské firmy Oraxy.

    Oraxy startuje internetový obchod pro bohaté zákazníky a celé to měla být jen sranda. Plánujeme mít exkluzivní umělecká díla, drahé hodinky a další drahé věci, které bohatí chtějí nebo potřebují,“ uvedl zdroj pro Daily Mail.


    Jak ale luxusní zboží souvisí se stupidní reklamou, kvůli níž se vyděsily desítky lidí, už nikdo nevysvětlil a firma se musela omluvit. Na druhou stranu se zadařilo, skutečně se proslavila. Vždyť i špatná reklama je reklama. Tento případ je ale hodně na hraně...

    Fotogalerie

    O čem sní tvůj e-mail?

    Šéfredaktor pro tebe každý čtvrtek vybere ty největší pecky a kauzy, které ti nesmí uniknout

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 12:33 pondělí 12. září 2016. Anketa je uzavřena.

    • Super
      10
    • Trapas
      9
    • Sladký
      7
    • Tvl
      7
    • Haha
      5
    • Cože
      5

    Ze sbírky na pohřeb Roma pozůstalí nedostali nic. Byl to podvod

    Premium Měl mít velkolepý pohřeb. Balzamování, bíle lakovaná rakev z Ameriky, kočár tažený vraníky... Rodina Roma, který zemřel...

    Klaus: Volby nic nepřinesou. Kolem covidismu a genderismu se bude chodit po špičkách

    Premium Každý z nás by se měl sám rozhodnout, jakou míru opatrnosti vůči nákaze covidem chce zvolit, říká přesvědčeně bývalý...

    Česko formuje domobranu. Výcvik může podstoupit každý, kdo má zbrojní průkaz

    Premium Stát zakázal ozbrojené skupiny a lidem nabídl alternativu: absolvujte speciální kurz a můžete Česku pomáhat se zbraní....

    Komentáře

    Mohlo by vás zajímat

    Vezmeme vás na titulní stranu
    Sobota 24. července 2021, svátek má Kristýna
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • jít naiDNES.cz