Liberec, Jablonec, Jičín, Turnov, Břeclav, Rakovník. To je jen zlomek z měst Česka, která stihl Šlachta se svojí Přísahou objet za několik posledních dní.
Všude je přítomen osobně, všude se fotí s lidi, všude prezentuje svůj program. Dělá přesně to, co by měl šéf hnutí vzniklého ani ne rok před volbami dělat, pokud v těch volbách chce uspět.
V podstatě se dá říci, že Šlachta rozjel přesně tu obří kontaktní kampaň, jíž se oháněl Mikuláš Minář.
A vychází mu to. Ačkoliv se na bývalého policistu bezprostředně po odhalení Přísahy snášela kritika i posměch za kontroverzní název, na sociálních sítích teď boduje a jeho příspěvky mají velký ohlas.
Šlachta se dokonce pochlubil průzkumem agentury Median, který zveřejnil server Seznam Zprávy, že o jeho hnutí sice zatím spousta lidí ani neslyšela, ale zároveň si postupně získává fanoušky a voliče.
Minář oproti němu začal na sociálních sítích viditelně strádat.
A slavně to nevypadá ani s kontaktem s veřejností. Server Parlamentní listy přinesl reportáž o tom, jak takový sběr podpisů vypadá v podání hnutí Lidé PRO. A oproti „muži činu“ Šlachtovi je to skutečně špatné.
Čas do voleb se pomalu začíná krátit, kampaně rozjíždějí i další strany. Dokážou Šlachta s Minářem zaujmout natolik, aby zamíchali sněmovními kartami?
Fotogalerie |