Premium

Miliardář Chlad o vztahu s Miss Europe: Lia je sprostá a arogantní! Zkrátka klasická Ruska

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Je známý jako vášnivý sběratel aut, bývalý závodník a hlavně miliardář, který kraloval hernímu průmyslu u nás. V posledních týdnech a měsících se ale o Richardu Chladovi (58) mluví především kvůli ženám. V červnu se rozešel s Miss Europe Liou Kees, dodnes mezi nimi panují napnuté vztahy a nedávno dokonce vygradovaly sporem, který chvíli řešila policie. Mezitím se jeho partnerkou stala půvabná Anna-Marie Kánská, dcera herečky Veroniky Kánské, která se proslavila rolí v kultovních filmech Slunce, seno... V druhé části exkluzivního rozhovoru pro Expres.cz se Chlad rozpovídal o příčinách třaskavého rozchodu s Liou, za nímž podle něj stál alkohol a možná i něco dalšího, popsal, jak se poznal s novou přítelkyní, ale také promluvil třeba o své averzi vůči hnutí Black Lives Matter, které z Floridy vyhnalo jeho kamarády Vlastu Hájka a Zuzanu Belohorcovou.

Pane Chlade, probrali jsme většinu vašich koníčků od aut až po hudbu. Vy jich ale máte více. Podle Instagramu se během léta hodně plavíte na moři.

Lodě mě baví od mládí. Když jste za totality toužil po sportovním motorovém člunu, koupil jste si buď člun Spatz z NDR, český Sport, nebo jste si ho postavil. A já pomáhal stavět čluny u známých. Nejdříve. Před revolucí jsem se dostal od prvního motoráku Wartburg od táty až po velkou policejní loď Sport 100, do které jsme s kamarády místo dvou motorů ze žigulíku narvali motor z Tatry 613. Díky otci a tchánovi jsem si motoráky oblíbil, samozřejmě částečně i proto, že to opět smrdělo benzínem. (smích) Nedovedl jsem si představit, že bychom jeli na dovolenou bez motorové lodě nebo vodních skútrů. Co tam? Ležet na nafukovačce u břehu?

Chápu. Když jsem zmínil ten Instagram, to nejsou úplně obyčejné čluny z dob před revolucí, tam je to samý luxus.

Po revoluci jsem si hned pořídil vytouženou tovární loď, šestimetrový americký sportovní člun Bayliner s motorem 300 koní. A pak to šlo postupně nahoru. Nikdy jsem si nedovedl představit, že bych měl na lodi bydlet nebo spát. Toužil jsem po speedboatu, formuli 1 na vodě, jako byly pašerácké motoráky z Miami Vice. Délka dvanáct metrů, řev, kravál, plný plyn, minimálně dvakrát 700 koní a 150 kilometrů v hodině. Letět po vlnách, ať to žere, co to žere. To je svoboda! 

Dnes už na lodích občas i bydlíte.

V roce 1999 jsem se shodou náhod dostal k nové dvoumotorové lodi, opět Baylineru, která měla deset metrů a byla obytná. Tam jsem najednou objevil úplně nový svět. Pocit naprostého klidu a nezávislosti. Kotvil jsem ji na Orlické přehradě, kde byla díky velikosti i výbavě v tu dobu naprostou raritou. Tam to začalo.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 22:10 čtvrtek 22. dubna 2021. Anketa je uzavřena.

  • 88
  • 35
  • 33
  • 21
  • 15
  • 14