náhledy
Zaměstnanci Lidlu a Kauflandu si od dubna musí zvykat na nové zásady firemní komunikace. Všichni zaměstnanci si nyní musí tykat a oslovovat se křestními jmény.
Autor: koláž Expres.cz
Nápad na povinné tykání vznikl v hlavě Klause Gehriga, generálního ředitele koncernu Schwartz, který provozuje jak Lidl, tak Kaufland.
Autor: Profimedia.cz
I vedení českého Lidlu šlo příkladem a v e-mailu informujícím zaměstnance o povinném tykání se podepsali jen křestními jmény.
Autor: reprofoto aktualne.cz
Mladým lidem jistě nebude dělat tykání problém.
Autor: Profimedia.cz
Ženy a muži za pultem v Lidlu se nyní musí oslovovat křestními jmény a tykat si a to ve všech zemích, kde řetězec funguje.
Autor: Profimedia.cz
V Lidlu pracují tisíce zaměstnanců. Až čas ukáže, jak jim bude vzájemné tykání vyhovovat.
Autor: Profimedia.cz
Lidl funguje jak v Česku, tak v zahraničí. Chystá se vstoupit i na americký trh.
Autor: Profimedia.cz
Kaufland je v Česku populárním řetězcem.
Autor: Profimedia.cz