Štěpánka Pivcová byla i v kampani osobní stylistkou Petra Pavla i jeho ženy. Na základě pozorování trendů ve světové módě, kde se loni objevily znovu flanelové košile oblíbené naposledy v 90. letech, se i tento kousek stal poznávacím znakem tehdejšího prezidentského kandidáta.
Eva Pavlová si během kampaně oblíbila zejména kabáty Pivcové, která tvoří pod značkou The May Studio. Pozornost veřejnosti budoucí první dáma upoutala v den výsledku voleb, kdy měla na sobě na míru šité pouzdrové šaty v tělové barvě. Pivcová pro ten den musela připravit dvě varianty oděvu, tedy i pro případ, že by Petr Pavel volbu nevyhrál. Pavlová je doplnila šperkem od známého návrháře Hanuše Lamra. Ten v médiích uvedl, že brož znázorňuje květ růžového kaštanu.
Štěpánka Pivcová k přípravě oblečení na čtvrteční inauguraci uvedla, že má příští první dámu „navnímanou“, proto výběr šatů nebyl tak obtížný a Eva Pavlová si z nabízených možností dokázala vybrat.
Růžová barva provázela Evu Pavlovou po celou dobu vrcholící prezidentské kampaně. Šaty v této barvě první dáma zvolila, když svého muže doprovázela na debatu v České televizi. Růžový top doplněný o bílé elegantní kalhoty zvolila také při příležitosti oficiálního ohlášení kandidatury na prezidenta. Psali jsme ZDE.
Pavlová spolupracuje i s dalšími tuzemskými návrháři, oblékla si třeba šaty košilového střihu návrhářky Kateřiny Geislerové. Kromě nadčasového střihu zaujaly také decentním vzorkem a smaragdovou barvou.
Kromě šatů a šperků je Eva Pavlová věrná českým tvůrcům i v případě kabelek. Na veřejnosti se několikrát objevila s modelem od značky Folbeur, za níž stojí česká návrhářka Markéta Folberová. Kabelky mají minimalistický styl, který je budoucí první dámě blízký, nadčasové tvary a kvalitní italskou kůži.
Fotogalerie |