Givi vyhrál bagetovou výzvu díky svému receptu s telecími plátky, portobello houbami, sýrem Comté, marinovanou šalotkou a estragonovou omáčkou.
Na Facebooku se rázem objevil billboard, který bude odteď k vidění na pobočkách Bageterie Boulevard. Givi je na něm ověšený zlatými kříži a v póze, která jasně odkazuje na jeho parťáka Kapitána Dema.
To se některým divákům nezdá. Objevují se názory, že jde o protekci a předem promyšlený marketingový tah, jak přilákat diváky.
„Kdyby nebyl spojený s Kapitánem Demem, nevyhraje. I ta fotka tomu odpovídá. Hnus. Šel tam přece sám za sebe,“ nelíbí se divačce Alžbětě a kritikou nešetří ani další lidé.
Nutno podotknout, že diváci, kteří se Giviho bagetu chystají ochutnat, jsou v převaze. Podobná bouře jako loni kolem Pavlíny Lubojatzky se tak zatím nekoná.
„Minulou bagetu jsem neriskovala, ale tuhle ochutnám,“ vzkazuje trochu škodolibě jedna z mnoha divaček.
Nechme se překvapit, kam až to hudebník v MasterChefovi dotáhne. Že bude vzhledem ke svým přátelům ze showbyznysu pod drobnohledem diváků čím dál více, se však dá očekávat.
Fotogalerie |