Neděle 26. března 2023, svátek má Emanuel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Rychlé občerstvení s pomalou komunikací: Proč KFC a Mekáč nemluví s médii?

    Zákaznický servis je pro ně velká neznámá: na seriózní dotazy novinářů KFC a McDonald's prostě neodpovídají. | foto: koláž Expres

    Dva nejrozšířenější fast foodové řetězce McDonald's a KFC u nás denně obslouží stovky, možná tisíce lidí. Velký počet zákazníků znamená i větší množství stížností, na ty ale tito jídelní giganti kašlou. S veřejností odmítají komunikovat, nereagují na sociálních sítích ani skrze oficiální tiskové zástupce.

    Když fastfoodový řetězec KFC minulý týden zavedl rozvozovou službu „zdarma“, vzbudilo to rozruch. Tahle vymoženost sice sama o sobě zákazníky nic nestojí, jídlo objednané domů je ale dražší, než kdybyste si ho koupili na pobočce.

    Navíc zatím funguje pouze v některých - a nutno říct, že velmi okrajových - částech Prahy. Právě na tohle Expres narazil, když chtěl službu otestovat.

    Na základě toho jsme začali hledat detaily. Zdá se ale, že otázky a připomínky veřejnosti řetězec ani trochu nezajímají. Na stránkách KFC je uveden kontakt přímo pro média. Žádný telefon, pouze mail na jakousi paní z PR agentury.

    Meníčko z KFC. Přesně to, které si v centru Praha neobjednáte.

    A tak jsme se na ni obrátili s následujícími dotazy:

    1. Proč rozvoz KFC funguje jen v okrajových částech Prahy

    2. Kdy a jestli vůbec je plánováno spuštění rozvozů po centru

    3. Kolik má firma aktuálně k dispozici rozvozových vozidel

    Vzhledem k tomu, že se jedná o aktuální, v mediích propíranou kauzu, očekávali jsme odpověď. Nic, a to ani po více než 24 hodinách.

    A tak jsme stejné otázky napsali i na oficiální facebookovou stránku KFC. Zprávu si zobrazili téměř okamžitě, ale žádná odpověď nepřišla.

    Problémy se prostě ignorují

    Nejedná se navíc o první případ, kdy takto velká společnost nereaguje na dotazy médií. Když jsme se před časem začali pídit po tom, jak to v Česku je s jinde ve světě běžným tajným menu, na odpověď od KFC jsme čekali den.

    Jejich konkurent, McDonald’s, si s reakcí dal na čas ještě víc - po týdnu přišla jako odpověď jen jedna věta, a to, že v Česku se o zavedení tajného menu neuvažuje.

    Oblíbeným fast foodům by tak někdo měl asi urychleně dát školení na téma péče o zákazníky. Zatímco na propagační videa s okurkou v cheeseburgeru se dostává peněz, jejich komunikace nestojí ani za zlámanou grešli.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 0:42 pátek 7. října 2016. Anketa je uzavřena.

    • Super
      17
    • Trapas
      14
    • Sladký
      13
    • Tvl
      13
    • Haha
      6
    • Cože
      6
    Vybrali jsme pro vás

    Finsko není mistr světa ve vzdělání. Naopak. Mýtus, který trval 20 let, padá

    Premium Ještě nedávno se do Finska jezdilo jako na safari, aby jiné země okoukaly tajemství tamního školství, nejlepšího na...

    Revma vzniká v plicích. Nyní došlo ke zlomu v léčbě, říká profesor Vencovský

    Premium Bolest, ztuhlost, otoky a deformace kloubů, především na rukou. Tak si většina lidí představuje revmatoidní artritidu,...

    V Česku neměl šanci, v cizině metastázy zmizely. Léčbu hradí pojišťovna

    Premium Na rakovinu prostaty umírá v Česku asi 1 500 mužů ročně. Když vyčerpají všechny metody léčby, nezbývá jim než čekat na...

    Komentáře
    Vezmeme vás na titulní stranu
    Neděle 26. března 2023, svátek má Emanuel
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz