Středa 24. července 2024, svátek má Kristýna
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Jan Hrušínský si stěžuje na Českou poštu. Vedení státního molochu označil za idioty!

    Herec Jan Hrušínský si stěžuje na poměry u České pošty.

    | foto: koláž Expres.cz

    Na špatné služby a nesmyslné předpisy České pošty vás Expres informuje už přes dva měsíce prostřednictvím vašich dopisů a podnětů. S ostrou kritikou nyní přišel i český herec a majitel divadla Jan Hrušínský. V ostrém komentáři na facebooku nazval vedení státního molochu idioty. Co ho k tomu vedlo?

    Jan Hrušínský popsal svůj problém se službami státního podniku na svém facebookém profilu a přidal k tomu výmluvný titulek: Řídí Českou poštu idioti?

    Oblíbenému herci vadilo, že mu pošta nevydala úřední dopis adresovaný dceři - toho času v zahraničí, i když od ní měl notářsky ověřené zplnomocnění k přebírání pošty po dobu její nepřítomnosti.

    Důležitý dopis může zkrátka dostat jen adresát do vlastních rukou, a tak pan Hrušínský nemohl dopis za dceru převzít, i když zmíněné psaní přišlo podle předpisů do schránky za dalších 14 dní, kdy muselo ze zákona ležet na pobočce.

    A v tom právě tkví ten nesmysl. Interní nařízení České pošty, které je pochopitelně dané zákonem, by se tedy asi mělo změnit.

    Post herce Jana Hrušínského.

    Je pochopitelné, že pana Hrušínského ani tak nenaštvalo, že nedostal dopis adresovaný výhradně do vlastních rukou adresáta, ale spíše celkový systém doručování důležitých dopisů.

    O tom, jak Česká pošta doručuje třeba balíky do ruky jsme psali zde.

    Nicméně na příkladě známého divadelníka je vidět, jaké problémy může špatné fungování státního molochu způsobit. Dcera pana Hrušínského se kvůli špatným pravidlům mohla dostat do finanční tísně, protože by například nedostala dopis s oznámením, že má zaplatit dlužnou částku.

    Expres v pondělí požádal Českou poštu o vyjádření k danému komentáři, ale dosud žádná reakce do redakce nepřišla.

    Jan Hrušínský si v příspěvku stěžuje i na to, že pošťák leckdy nezazvoní, i když je adresát doma. (O tomto problému už jsem také psali.) Navíc se mu prý stává, že se pravidelně nedoručí pětina poštou poslaných pozvánek na premiéru v Divadle Na Jezerce, které vlastní.

    Jeho naštvaný komentář získal přes víkend více než 4,5 tisíce „To se mi líbí“ a téměř 700 sdílení.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 10:59 úterý 18. října 2016. Anketa je uzavřena.

    • Super
      65
    • Sladký
      12
    • Tvl
      11
    • Cože
      9
    • Trapas
      9
    • Haha
      6