Nic není důležitějšího než pozornost a počet odběratelů. Tímto heslem se řídí influenceři, kteří v posledních dnech zaplavili sociální sítě fotografiemi s respiračními rouškami na obličeji.
To vše ve světle toho, že do této chvíle si měl virus vyžádat přes 200 lidských obětí. Od pátku hashtag „koronavirus“ nabral už 180 000 příspěvků a jeho popularita stále roste. Podobně jako celosvětová nákaza.
Lidé ve snaze dozvědět se o nemoci více vyhledávají název viru na sociálních sítích a vedle seriózních příspěvků stále častěji nacházejí influencery, kteří chtějí předvést svůj extravagantní styl života nebo prodat drahé oblečení, s jehož výrobcem mají podepsanou lukrativní smlouvu.
Že se jedná o marketing, je jasné všem. Nebo snad skutečně někdo věří tomu, že se zamilovaný pár na dovolené v thajském Phuketu rozhodl na veřejnosti líbat pouze s maskou, „protože jen tak je to bezpečné“?
„Viru se nebojíme. Pořád si užíváme naši dovolenou a doufáme, že toto utrpení bude brzy zastaveno!“ napsal ve snaze o dojemný vzkaz vytrénovaný influencer.
Sázka na koronavirus se mu vyplatila, protože fotografie s tímto hashtagem porazila všechny ostatní jeho příspěvky v tomto roce.
Malajsijsko-čínská kráska Jeii Pong svou postavu vystavuje ráda, což je také důvod, proč ji sleduje téměř půl milionu lidí. Ani ona nelituje své sázky na ochrannou roušku, také ona díky ní získala nové fanoušky.
„Nezapomeňte si nasadit masku, abyste se chránili! Poraďte mi, jak správně roušku nosit. A sledujte moje příspěvky,“ nezapomněla připsat Jeii Pong.
Že je dobrý nápad přiživit se na probíhající panice, si zřejmě řekl také David Limberský, který by zřejmě stejně jako Jeii Pong potřeboval pár tipů, jak roušku správně používat.
Stane se z masek na sociálních sítích trend také v České republice, nebo hysterie do té doby pomine?
Fotogalerie |