jít naiDNES.cz

Přes nátlak klientů HBO průšvih neřeší! Zákaznice popisuje praktiky TV kanálu

HBO se staví zády k problémům svých klientů, přestože za službu aplikace HBO GO inkasuje nemalé peníze. | foto: koláž Expres.cz

Provozovatel televizního kanálu HBO uvedl do (ne)provozu novou aplikaci HBO GO, jejíž předplatné podporuje masivní reklamní kampaní. Jenže za 199 korun měsíčně se filmoví a seriáloví nadšenci dočkají leda tak nervového zhroucení. Aplikace nefunguje, společnost to odmítá přiznat a omluvit se a předplatitelům zůstávají oči pro pláč. O tom, jak vše v praxi probíhá, nám referovala jedna z klientek televizního kanálu, která se marně domáhá reakce vedení a zprovoznění appky.

Při letmém pohledu do diskuzí na facebookovém účtu českého a slovenského kabelového TV kanálu HBO zjistíte, že jsou zahlcené stížnostmi nespokojených klientů společnosti.

Za prvé proto, že se potýkají s nefunkčním upgradem aplikace HBO GO, podruhé s neschopností provozovatele dát systém do pořádku a do třetice tu jde o naprostou ignoranci vedení HBO k problémům svých klientů. Naopak s vyúčtováním nefunkčních služeb žádné potíže firma nemá.

Nespokojení zákazníci se sice na sociálních sítích i zákaznické podpoře domáhají informací, ale dopadají jako my v redakci Expresu, kdy nám na e-mail s dotazy nikdo neodepsal. Podařilo se nám ale získat svědectví jedné z nespokojených klientek. Té přišlo zvláštní už to, že se o spuštění nové aplikace dozvěděla v podstatě náhodou.

„Nikdo nic neavizoval, ani e-mailem, že dojde ke změně aplikace a budu si ji muset znovu stáhnout do iPadu, telefonu i smart TV, abych se vůbec mohla do databáze s nabídkou přihlásit. Jenže když jsem tak učinila, stejně nebylo možné se do aplikace přihlásit,“ popisuje své počáteční trable paní Karolína S.

„Musela jsem zavolat na technickou podporu, kde mi řekli, že ta appka jim nefunguje a musím se přihlásit přes prohlížeč na stránce hbogo.cz. Přihlášení tam šlo, takže jsem si konečně mohla stáhnout tu novou verzi do televize, ale vůbec to nejede,“ zoufá si podobně jako drtivá většina zákazníků TV kanálu.

Podobně jako jiní zákazníci se podivuje nad přístupem pracovníků HBO, kteří dělají, že problém neexistuje. Dokonce pod příspěvky na Facebooku již nikdo na posty nespokojenců nereaguje. Situace se provozovateli evidentně vymkla z rukou a neumí se k ní postavit s relevantním vysvětlením.

„Nikde jsem neviděla žádné vyjádření společnosti a nikdo mě ani nekontaktoval, aby řekli, že se omlouvají a zjednají nápravu do toho a toho termínu,“ popisuje Karolína přístup, který kritizují desítky diskutérů.

Spokojená není Karolína nejen s nefunkčností, ale také s obsahem aplikace: „V té staré aplikaci byly mraky seriálů a dokumentů, v nové verzi je brutálně omezený výběr, dokumenty skoro žádné, filmů tak polovina. Čekala jsem zhruba měsíc, zda to doplní, ale nestalo se nic, a odhaduji minimální úbytek stovky pořadů.“

Sečteno a podtrženo. HBO nabízí problematický produkt, podpora klienty obviňuje z nesprávného postupu při instalaci nebo dokonce nevhodných přístrojů. Lidem tečou nervy, firmě peníze na účet a ticho po pěšině. Dočkáme se konečně reakce HBO a vysvětlení jejich průšvihu?

Fotogalerie

Ohodnoťte článek
Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 21:48 9. dubna 2018. Anketa je uzavřena.

  • Trapas
    33
  • Haha
    19
  • Super
    9
  • Cože
    6
  • Sladký
    5
  • Tvl
    5
Komentáře

Mohlo by vás zajímat