jít naiDNES.cz

HBO vydělává na nefunkční službě, zákazníci zuří, firma dělá mrtvého brouka

Aplikace televizního kanálu HBO GO má potíže. Na problémy s funkčností upozorňují naštvaní zákazníci. | foto: HBO.cz

Filmový kanál HBO, respektive provozovatel jeho české mutace, má nepříjemný problém. Velkolepě propagovaná prémiová aplikace HBO GO, která slibuje stovky filmů a seriálů online až do vašeho mobilu, počítače nebo smart TV, spíše nefunguje, než funguje. Společnost je nyní pod palbou rozčilených a nespokojených zákazníků.

Aplikace televizního kanálu HBO GO je zaměřena na ty uživatele, kteří chtějí mít pohodlí výběru pořadů kdykoliv a kdekoliv, mohou si film podle potřeby zastavit a klidně dokoukat později, užívat si opakované zhlédnutí horkých filmových novinek nebo zažít seriálový maratón a pustit si třeba všechny série Hry o trůny najednou.

Je zřejmé, že výhody hybridního vysílání ocení především náročnější klientela, která za nabízený komfort neváhá a připlatí si 199 korun měsíčně za nadstandardní výhody online videotéky. Jenže… Právě filmoví nadšenci, kteří si HBO GO zaplatili, teď bombardují české HBO dotazy kvůli nefunkční a s většinou přístrojů nekompatibilní aplikaci.

Desítky rozhořčených reklamací produktu nalezneme i na facebookovém profilu společnosti, kde se někteří zákazníci dožadují vysvětlení, jiní jsou dokonce vulgární. Administrátor většinou reaguje naprosto nepotřebnými radami a doporučeními, které lidi rozčílí ještě více.

„Včera jsem přes operátorku řešila reinstalaci stále nefunkční aplikace na Samsung Smart a skočila tam po půlhodině utrpení a martyria chybová hláška 0.1, kdy mi slečna řekla, že to slyší poprvé. A teď vlezu sem a tady to píšou úplně všichni! Jak se tohle bude dál řešit? Protože si platím službu, kterou nemohou od spuštění, tedy cca dva měsíce, využívat,“ stěžuje si na Facebooku společnosti například Barbora K. a opravdu zdaleka není jediná.

Zákazníci jsou, jemně řečeno, nespokojení...

Zákazníci jsou, jemně řečeno, nespokojení...

„Restart, reinstalace, nic nepomáhá. Ani po odstávce žádné zlepšení. Občas se při správném postavení planet nějaký film nebo díl seriálu rozjede, ale musíte si dát aspoň dvacet zdrávasů, aby se to neseklo v půlce. Chyby 5.1, 6.1 nebo to prokleté modré kolečko. Dávám vám čas do konce roku, poté HBO opouštím. Výmluvy ohledně výpadku serveru jsou fajn, ale ta aplikace prostě není vychytaná, tedy je téměř nefunkční. Samsung TV,“ píše v jednom z posledních příspěvků Robert L. a je jasné, že si zákazníci platí za něco, co ve finále nefunguje a stojí je ve výsledku jenom nervy a ztracený čas, kdy se snaží opravit neopravitelné.

Zaměstnanci na výtky reagují, že je třeba přeinstalovat SmartHub nebo kontaktovat technickou podporu. I jim ale musí být nad slunce jasné, že problém bude někde úplně jinde, a to u nich samých. Důkazem toho budiž další reakce těch, kteří se již podle rad zákaznické podpory zachovali.

„Chyba 0.1. Už s tím jděte fakt do p*če. Není den, kdy by to fungovalo bez problému. Hlavně, že furt radíte odinstalovat a nainstalovat,“ ruply nervy jednomu pánovi a podobně napruženě reaguje David Č.: „Doprdele, už mě vážně nebaví každý týden znova a znova aktivovat zařízení (TV). A kdyby jenom to. Víc vám to nejde, než jde. V podstatě byste měli platit vy nám, že tu s*ačku, jako je HBO GO, ještě používáme!“

HBO dělá, že problém neexistuje.

HBO dělá, že problém neexistuje.

„HBO GO fungovalo se starou appkou. S novou je to skutečně očistec. A je jedno jestli iOS 11.2, nebo web... fakt peklo,“ píše Hugo R. „Moc se omlouváme, jednalo se o výpadek serveru, vše už by mělo běžet v pořádku,“ zní jedna z častých odpovědí admina nebo následuje vyzvídání o technických parametrech zákazníkova zařízení. Jedna klientka označila dokonce výmluvy operátorů za nápadité a kreativní.

Společnost se však dosud k evidentně většinovému problému, s nímž se potýkají její zákazníci, nijak oficiálně nevyjádřila. Zatím dělá mrtvého brouka, místo aby se k problému postavila rovně, uznala svou chybu, vrátila peníze nespokojeným klientům a hlavně novou aplikaci HBO GO konečně zprovoznila.

Nadále ji na svém webu nabízí jako báječnou vychytávku a připravuje tak lidem nepříjemné svátky. Na situaci se informujeme u provozovatele, vývoj situace sledujeme a čekáme na oficiální reakci společnosti.

Fotogalerie

Ohodnoťte článek
Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 13:20 neděle 8. dubna 2018. Anketa je uzavřena.

  • Trapas
    40
  • Super
    30
  • Haha
    16
  • Tvl
    10
  • Sladký
    8
  • Cože
    7
Premium

Konzumace jídla několikrát denně je klišé, tvrdí výživový poradce Fořt

Napsal více než dvacet knih o zdravém životním stylu a boji s obezitou. Petr Fořt tvrdí, že žádný obecně platný návod...

Premium

Jak skončila Vémolova pohádka o lvech. Végha přitom zatracoval

V rozlehlé O2 areně vypadal tak malý, když se v kleci bezvládně zhroutil k zemi. V tu chvíli se z Karlose Vémoly jindy...

Premium

Pes celý život čeká na to, až ho někdo sprdne, říká veterinář

Do své ordinace v centru Prahy dochází den co den už 22 let, aby znovu na nohy postavil čtyřnohé domácí mazlíčky. „I...

Komentáře

Mohlo by vás zajímat