Pyžama, termosky, hrnky a teď i deskovka: Harry Potter pořád láká a prodává

Ani po více než dvaceti letech, kdy byl natočen první díl ságy o kouzelníkovi jménem Harry Potter, neztrácí originální hrdina dech a fanoušci po něm pořád šílí. Svědčí o tom i pulty obchodů. Ať už jde o pyžama, termosky a hrnky, nebo třeba deskové hry, vše se značkou HP prodává.

Ať už to v nedávné době byly obchodní řetězce jako třeba Billa nebo Pepco, či výrobci stolních her, ruce si mohou mnout všichni. Harry Potter pořád láká, a hlavně výborně prodává.

Pro všechny, které mrzí, že nestihli nasbírat potřebný počet bodů a propásli šanci na to dát si čaj či kakao z hrnku, kde se Bradavický expres zjeví jen „vyvoleným“, nemusí smutnit.

Spravit náladu si můžou třeba u Desítky, vědomostně zábavné hry na bázi kvízových otázek, které Češi milují. Společnost Mindok ji poprvé uvedla na trh v roce 2018 a od té doby se stala jednou z nejprodávanějších her. Díky raketovému startu se brzy dočkala mnoha variant, jako jsou Desítka Česko, Desítka Cestování, Jídlo a pití apod.

Nyní došlo i na fanoušky dalšího celosvětového hitu Harryho Pottera. Sto okruhů s tisícem otázek důkladně prověří znalosti ze všech dílů knižní i filmové série. Na své si přijdou jak ortodoxní potterheadi, tak i ti, kteří při čtení nebo sledování filmu nedávali příliš pozor.

Harry Potter je u obchodních řetězců a jejich zákazníků stále velmi populární. Legendární kouzelník láká i tvůrce deskových her.

Hra je určena pro dva až osm hráčů, takže se s ní můžete zabavit třeba ve vlaku cestou na dovolenou nebo v rodině či klubovně. Bude bavit starší školáky, stejně jako rodiče nebo prarodiče. Podmínkou úspěchu je znalost díla a schopnost zapamatovat si i odpovědi ostatních hráčů.

V případě, že při první hře zcela propadnete, není nic jednoduššího než si osvěžit a doplnit znalosti novým sledováním filmů.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 11:18 pondělí 6. března 2023. Anketa je uzavřena.

  • 12
  • 6
  • 5
  • 3
  • 3
  • 3