Redakci Expres.cz se podařilo vypátrat zajímavé zjištění. V hlavním městě České republiky má totiž řádit kurýr, jehož drzost nezná hranic. Jednou z obětí měl být pražský hotel Kavalír, kde si vychytralý lupič přišel na částku 4 990 Kč.
Podle svědectví jednoho ze zaměstnanců hotelu Kavalír na recepci přišel minulý týden muž v uniformě PPL a přinesl balík. Na svou akci si dokonce měl opatřit i dodávku, se kterou jezdí řidiči této firmy.
Zajímavé je, že podle svědectví zaměstnance hotelu měl muž sebou také předávací doklad na jméno majitele hotelu. Ten byl ale v té chvíli na dovolené ve Španělsku. Protože byl balík na jméno majitele, tak se recepční na nic neptala, převzala balík a vychytralému zloději dala „na dřevo“ částku 4 990 Kč.
Na vyplacenou částku dostala potvrzení, když se ale dostavil provozní hotelu a otevřel krabici, tak zjistil, že je prázdná. Celou věc pak zaměstnanci nahlásili na policii a obvolali i ostatní hotely spadající pod tuto společnost, aby další lidé nepřebírali žádné balíky od firmy PPL!
Ověřte si totožnost kurýrů, zní z PPL
Mezitím personál hotelu Kavalír zjistil, že se zřejmě stejný lupič pokusil udat zásilku v jednom z dalších hotelů. Redaktoři webu Expres.cz se snažili kontaktovat firmu PPL, od které se dostalo této odpovědi: „Celá záležitost je předmětem vyšetřování Policie ČR a jako taková podléhá z naší strany povinností mlčenlivosti.“
Sabina Horká, tisková mluvčí firmy PPL také pro web Expres.cz sdělila, jak se proti falešným kurýrům nejlépe bránit. „Obranou proti možným podobným podvodným praktikám je ověření totožnosti doručovatele.“
„Všichni řidiči PPL jsou vybaveni identifikačními kartami s fotografií, která jednoznačně prokazuje jejich oprávněnost doručovat zásilky naší společnosti,“ řekla redaktorům Expres.cz Sabina Horká z PPL.
Fotogalerie |