Email s manuálem, který vykresluje předsedu ANO jako „malého školáka a podvodníka“a reprezentanta nekalých živlů, díky „jehož mlžení a vykrucování“ teď mohou sociální demokraté lépe nahlížet „pod dlouhé prsty miliardářů a jejich praktik při neplacení daní“, rozeslala neznámá osoba do několika redakcí.
Návod členům, jak komunikovat o vicepremiérových záležitostech, není žádný podvrh, jak potvrdil pro iDnes.cz nový šéf PR a marketingového oddělení Mikuláš Klang: „Tiskové oddělení takovýchto přípravných materiálů vytváří každý týden k různým tématům celou řadu, často na žádost samotných poslanců.“
Dokument plný útoků je prý vlastně takovou orientační mapou pro méně chápavé členy. „Rozhodně ale nejde o ‚kuchařku‘ pro útočení na Andreje Babiše, ale o určitý podklad pro ty poslance, kteří se třeba v té dané věci dopodrobna neorientují. Pan ministr Babiš v tomto případě hledá problém, kde není, a snaží se odvést pozornost od vlastních problémů,“ potvrzuje tak dle vlastní logiky návodu Klang, že o nic jiného než kuchařku proti Babišovi nejde.
Takhle by totiž měl vypadat například Tweet, který se pomůže poslancům ČSSD zorientovat: „@AndrejBabis ala chytrá horákyně. Svlékl se donaha, pindíka neukázal. Zadal audity, nejsou to audity. Dotažené jsou jen ty nezaplacené daně.“
„Stojí za tím bývalí zaměstnanci vydavatelství MAFRA, kteří jsou součástí všech dezinformací. Vše řídí známá socanská agentura. Zajišťuje, aby tato pseudokampaň byla stále při životě,“ okomentoval dění u koaličních partnerů Andrej Babiš s poukazem na lobbistickou agenturu Bison and Rose. ̈
Fotogalerie |