Žluté vlaky
Mnohahodinová zpoždění, nefunkční WC nebo klimatizace a nedostatek jídla a pití na palubě. To byly nejčastější stížnosti cestujících mířících na Jadran „žlutým vlakem“.
„Jak jste zapracovali na několikahodinových zpožděních?“ zeptal se Matěj na facebookových stránkách společnosti RegioJet.
„Matěji, věřte, že ani pro nás nejsou zpoždění příjemná a snažíme se jim předcházet, co to jen jde. Kvůli tomu jsme i letos měnili trasu, abychom se vyhnuli plánovaným výlukám. Mějte se hezky,“ vzkázali mu zástupci dopravce, kteří tuzemské výletníky ubezpečili, že letos už toalety ani klimatizaci (snad) nebudou muset řešit. Na lepší časy se prý blýská, i co se služeb na palubě týče. Ve hře je i možnost objednání jídla a pití předem.
Jen k cenové politice se dopravce nevyjádřil...