Kdo nečeká, není Čech, tak zní slogan, který Špička použil do svého videa o České poště. To je zcela amatérské a nijak to neskrývá, ovšem provedení je více než zdařilé a hlavně krutě vtipné. Ostatně Špička není žádný amatér, působil v Londýně a Pekingu, po návratu do Prahy dělá klipy například pro Martinu Pártlovou. Ty vynikají vtipem a nadhledem a stejný rukopis použil Špička i pro svojí upřímnou reklamu.
„Víme, že to nejhezčí na balíku, je čekání na něj. Proto jej jako archivní víno necháváme uzrát,“ začíná video klasickým příjemným ženským hlasem, zatímco pracovník pošty pečlivě oprašuje osm let starý balík. Už začátek videa nenechá nikoho na pochybách, že jde o satirické ale vlastně velmi přesné video. Dále pak vidíme klasický pokus doručit, respektive převzít si balíček, i když je člověk doma, návštěvu pobočky, která byla právě zrušená nebo péči o křehké balíky.
„Vyzkoušejte naše vlajkové služby. Balík nikam, garanci možného doručení a Mrzíkovnu,“ nabízí reklama zákazníkům služby. Možnost adoptovat si pak vlastního poštovního holuba včetně jména, jak pak už jen třešnička na dortu.
„Doufám, že mě za tohle nezažalujou,“ píše na Instagramu sám Špička. To pošta podle všeho určitě nezvažuje a naopak celou věc využila ve svůj prospěch. Klip totiž dala na svůj profil s vtipným dovětkem: „Chtěli jsme to zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“
Pro server mediář pak poskytla vyjádření, kde tiskový mluvčí pošty Ivan Vysoudil píše: „Toto video obsahuje řadu klišé a předsudků, které ve společnosti vůči České poště a Balíkovně přežívají. Na druhou stranu video je zpracované vtipně a je slušné. Oceňuji, že někdo investoval čas a asi i nějaké peníze do tvorby tohoto díla. Umíme si ze sebe udělat legraci, to k životu patří. Proto jsme video sdíleli na našich sítích.“
Je určitě dobře, že Česká pošta má smysl pro humor a bere věc s nadhledem, na druhou stranu by se už konečně měla zamyslet, proč lidé mají s jejími službami tak negativní zkušenosti.
Fotogalerie |





12
32
19
5