„Z důchodu mi nezbyde vůbec nic,“ uvádí údajná uklízečka Danuše, která se skví na billboardu u Rozvadovské spojky.„Obsadit státní firmy. To by jim šlo,“ konstatuje pro změnu konzultant Tomáš. „Kecy o hodnotách. Kašlou na nás,“ rozčiluje se asistentka u lékaře Lída.
Všichni výše jmenovaní pak na billboardech hnutí ANO svorně konstatují, že „za Babiše bylo líp“.
„Platí to hnutí ANO, ale lidé do toho šli dobrovolně, nejsou to placení herci. Je to připomínka toho, že lidé začínají být nespokojení,“ uvedla bývalá ministryně financí Alena Schillerová v Partii Terezie Tománkové na CNN Prima News.
Je otázkou, na které volby vlastně tato kampaň cílí. Na podzim proběhnou volby do zastupitelstev obcí a části Senátu. Příští rok pak Čechy čekají volby prezidentské, u nichž se spekuluje o kandidatuře Andreje Babiše, i když to sám v rozhovorech s médii odmítá potvrdit, informuje magazín Marketing & Media.
Sloganů na billboardech se hned po zveřejnění chopili vtipálci a začali zveřejňovat parodie na vizuály placené hnutím ANO.
Ty tvrdí, že „za Babiše bylo líp hlavně Babišovi“. Na Twitteru je zveřejňuje například advokát Petr Koblovský. K parodiím přispěl také novinář, režisér a moderátor Martin Bartkovský, který „vylepšil“ plakáty pro Reflex.cz.
Fotogalerie |