V pondělí ráno obohatila vyhlášená restaurace Zdeňka Pohlreicha Facebook o vskutku alarmující příspěvek.
„Dobré ráno, dnes opravdu vážně. Všechny naše hosty rádi vidíme, ale pokud si potvrdíte rezervaci předem, uvidíme vás ještě raději. Sezona je v plném proudu a rezervace na víkend je třeba cca 3 týdny předem. Ve všedních dnech v průměru 5-7 dní. Krásné pondělí!“ objevilo se v pondělí v 10:36 na facebookové stránce Café Imperial.
Plni údivu jsme zvedli telefon a vytočili horkou objednací linku. Dovolali jsme se na poprvé. Sluchátko zvedla milá slečna, která nás bez problému objednala hned na další den, a to přesně v poledne. Že by náhoda?
Úterý ráno. Podnikáme v objednávkové akci další kroky. Tentokrát zkoušíme odvážnější manévr. Snažíme se objednat na oběd ještě ten den. S radostí se opět dozvídáme, že v 1 hodinu by to šlo.
A oběd ve středu? „Samozřejmě to není problém,“ oznámila nám slečna na druhém konci linky.
Zkoušíme dokonce volat potřetí, tentokrát se objednáváme na večer. Zde jsme se poprvé setkali s odmítnutím, večeře jsou několik dní dopředu opravdu obsazené.
Na výsledky našeho testu jsme se zeptali přímo manažerky restaurace, na kterou jsme byli odkázáni. Když jsme jí celou anabázi vyložili a dotázali se, jestli jí to nepřijde tak trochu mystifikace veřejnosti, odmítla s námi na dané téma hovořit a položila telefon. Škoda.
O dost vlídněji s námi jednal sám Zdeněk Pohlreich, který zprvu nevěděl, o co se jedná, poté to však komentoval s nadhledem slovy: „Co je na Facebooku, to sice nevím, ale nehledal bych v tom žádné záludnosti. Prostě čím dříve se objednáte, tím lépe.“
Fotogalerie |