Možná to bude překvapení pro dámy, kterým se oblečení Zara líbí a kupují ho i po třicítce, ale s třetí dekádou věku drasticky klesá počet zákaznic. Ve třiatřiceti letech dokonce zájem klesá pod jedno procento. Nicméně proti konkurenčním značkám s módou pro mladé si Španělé vedou pořád dobře.
A jak si lze oblíbenost Zary vysvětlovat v kontextu k jiným značkám pro mladé, o něž opadá zájem už kolem dvacátého pátého roku věku i dříve? „Střihy zahrnují více klasických a konzervativních střihů, které mohou oslovovat i starší,“ domnívá se šéf agentury, která průzkum zveřejnila, Ed Dilworth.
Zara má po světě kolem 2000 poboček a daří se jí především díky progresivnímu přístupu v prezentaci trendů a rychlé reakci na ně. Na své prodejny dodává nové výrobky i dvakrát týdně a mezi určitou sortou milovníku módy má téměř kultovní status.
Fotogalerie |