Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Hvězdy v Cannes vyděsili „teroristé IS“. Prý sranda, tvrdí idiot, co to vymyslel

    V rámci reklamy k břehu Cannes, kde bylo v posledních dnech rušno kvůli probíhajícímu festivalu, firma poslala člun s muži ve vestách a černobílou vlajkou, nakonec se ukázalo, že na vlajce je znak firmy. | foto: Profimedia.cz

    Tohle musel vymyslet idiot, protože normálního člověka by to nenapadlo! Francouzská firma chtěla proslavit svůj produkt, a proto se rozhodla pro nechutné PR, pro něž využila strach lidí z teroristických útoků v Evropě. V rámci reklamy k břehu Cannes, kde bylo v posledních dnech rušno kvůli probíhajícímu festivalu, firma poslala člun s muži v sebevražedných vestách a černobílou vlajkou, která lidem na první pohled připomínala vlajku Islámského státu.

    Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.

    „Někdo začal ječet, lidé vyskákali z křesel a utíkali ven, směrem k bazénu. Bylo to děsivé. Ti muži byli oblečeni jako bojovníci Islámského státu, což bylo opravdu šokující,“ popsal jeden ze svědků.

    Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.

    Jenže naštěstí se nic nestalo a muži byli neškodní. Šlo totiž o herce a jak se ukázalo, celé to bylo divadlo, které speciálně pro Cannes vymyslel nějaký chorý mozek z francouzské firmy Oraxy.

    Oraxy startuje internetový obchod pro bohaté zákazníky a celé to měla být jen sranda. Plánujeme mít exkluzivní umělecká díla, drahé hodinky a další drahé věci, které bohatí chtějí nebo potřebují,“ uvedl zdroj pro Daily Mail.

    Jak ale luxusní zboží souvisí se stupidní reklamou, kvůli níž se vyděsily desítky lidí, už nikdo nevysvětlil a firma se musela omluvit. Na druhou stranu se zadařilo, skutečně se proslavila. Vždyť i špatná reklama je reklama. Tento případ je ale hodně na hraně...

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 12:33 pondělí 12. září 2016. Anketa je uzavřena.

    • Super
      10
    • Trapas
      9
    • Sladký
      7
    • Tvl
      7
    • Haha
      5
    • Cože
      5