Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.
„Někdo začal ječet, lidé vyskákali z křesel a utíkali ven, směrem k bazénu. Bylo to děsivé. Ti muži byli oblečeni jako bojovníci Islámského státu, což bylo opravdu šokující,“ popsal jeden ze svědků.
Jenže naštěstí se nic nestalo a muži byli neškodní. Šlo totiž o herce a jak se ukázalo, celé to bylo divadlo, které speciálně pro Cannes vymyslel nějaký chorý mozek z francouzské firmy Oraxy.
Oraxy startuje internetový obchod pro bohaté zákazníky a celé to měla být jen sranda. „Plánujeme mít exkluzivní umělecká díla, drahé hodinky a další drahé věci, které bohatí chtějí nebo potřebují,“ uvedl zdroj pro Daily Mail.
Jak ale luxusní zboží souvisí se stupidní reklamou, kvůli níž se vyděsily desítky lidí, už nikdo nevysvětlil a firma se musela omluvit. Na druhou stranu se zadařilo, skutečně se proslavila. Vždyť i špatná reklama je reklama. Tento případ je ale hodně na hraně...
Fotogalerie |