Try and buy Hyundai i30? Je to vážně dobré a krásné auto. Škoda (haha) těch jejich reklam
Když se řekne Hyundai, část lidí si znechuceně odfrkne, protože značka si podryla své jméno tím, že jede „antikampaň“. Útočí na českou škodovku, čili vlastně haní domácí produkt, navíc šéf Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický se svým agresivním stylem marketingových kampaní korejskou automobilku ztrapnil a nikdo pak nechtěl říkat, že jezdí v „hjóndé“. Je to velká škoda (#humor), protože i30 je skvělé auto, je to pěkné auto, je to chytré auto, je to sympatické auto a je to auto, které byste si měli koupit, pokud jste o něm byť jen na vteřinu uvažovali. Není snad nic, co by teď bylo na trhu a takhle super.
Vybrali jsme pro vás
Líbí se nám na internetu
-
Bolest zoubků: Jak dětem ulevit při jejich prořezávání?
eMimino.cz -
Jídelníček ročního dítěte: Co by v něm rozhodně (ne)mělo chybět
eMimino.cz -
Paměť dnes dostává na frak, říká neurolog Hort. Jak předejít zakrnění mozku a co se to děje s Bidenem?
Lidovky.cz -
Konec účelovému vybírání penzijka. Starším stát zkrouhne podporu, mladé chce naopak motivovat k vyšším úložkám
Lidovky.cz
Termíny
Nepřehlédněte
- Rusko může napadnout NATO do roku 2030, varoval šéf německé rozvědky
- Zaměstnanci si neurčují svoje platy, ani politici by neměli, řekl Rakušan
- Válka přichází ze západu, hlásá Ficův Blaha. Ve videu z Moskvy oslavuje Rusy
- Justice má být nerepresivní, laskavá, řekl šéf Nejvyššího správního soudu
- Policisté hledají svědky násilného činu v Brně, zároveň pátrají po muži z fotky
- Komedie, ale aktuální. Film Jana Hřebejka Výjimečný stav míří do kin
- OBRAZEM: Když se na Velké ukazují klobouky. Zářila i moderátorka Peroutková
- Kluci, do krytu! Rybalka o Liberci, přání Putinovi i válce na Ukrajině