Hotel Titanic Palace v egyptské Hurghadě čelí obvinění ze špatného chování zaměstnanců. Tamní plavčík měl podle českých turistů Honzy a Sabiny mladou ženu obtěžovat a poté brutálně zbít jejího partnera, který se jí zastal.
Hotel se hájí tím, že si pár celou situaci překroutil, jednalo se o problémového hosta a naopak měl on napadnout svou partnerku. Vyjádření hotelu, které redakci Expres zaslal jeho jménem pan Mohamed Awad, zní takto: „Jan B. (Honza) bude na blacklistu všech hotelů Titanic kvůli velmi špatnému chování během dovolené. Tento host byl obvykle velmi opilý a toho dne vyvolal velký incident se svou partnerkou u bazénu. Uhodil ji a ona plakala bolestí. Poté vyšel z vody, a protože byl opilý, plavčík mu chtěl poskytnout pomoc. On mu však bezdůvodně rozbil obličej a poté začal napadat každého kolem.“
Slova hotelu navíc potvrzuje česká turistka Nikola, která byla s touto dvojící ve stejném turnusu na tomtéž místě a celý incident převyprávěla redaktorovi Expres úplně jinak, než jak tvrdila česká dvojice. Nikola potvrdila, že Jan B. byl opilý, dělal na hotelu neplechu a že incident s plavčíkem vyprovokoval on sám.
Čtyřhvězdičkový Hotel Titanic Palace v Hurghadě se pochopitelně snaží uchránit si pověst, kterou mu v Česku značně pošramotila kauza Kramný, kdy na tomto hotelu zemřely Monika a Klára, u českých turistů se ale pořád těší velké oblíbenosti.
Služby hotelu Titanic Palace jsou vesměs oblíbené
Jaké dojmy si z hotelu odvážejí tedy ostatní turisté? Konkrétní recenze na serverech Invia.cz, což je největší český internetový prodejce zájezdů, a Tripadvisor.cz, což je mezinárodní server určený k hodnocení hotelů, restaurací a dalších zařízení, se velice různí. Najdeme zde jak ódy plné chvály, tak rozhořčené komentáře lidí, kteří se do zmíněného hotelu již nikdy nemíní vrátit. Z obecného hlediska má ale Titanic Palace na obou serverech lepší průměrné hodnocení, což značí, že lidé jsou se službami ve větší míře spokojeni.
V těch negativních recenzích si hosté nejčastěji stěžovali na špinavé pokoje, nepříliš chutné jídlo, případně neochotný personál, vzhledem k tomu, že se však v počtu všech recenzí jednalo o jejich pouhý zlomek, pravděpodobně měli zmínění hosté smůlu a narazili na špatně naladěného zaměstnance.
Občas také nadávali na nedostatek vody v moři, je ale logické, že je to něco, co personál hotelu nemůže ovlivnit.
Pochvaly se naopak týkaly především pestrého zábavního programu pro děti, upravené pláže a paradoxně také velmi milého a ochotného personálu. Jako by snad jednotliví hodnotící navštívili každý jiný hotel! I to však má možné vysvětlení.
Kromě hotelu Titanic Palace se totiž v rezortu nachází ještě další dva přidružené hotely, Titanic Resort and Aquapark a Titanic Beach Spa. Je tedy možné, že hosté pobývali každý v v jiné části komplexu a jejich úroveň byla rozdílná.
Na internetu ale kvůli nepřehlednosti komentář vložili k jinému ubytovacímu zařízení, než které navštívili.
Anebo je také možné, že má každý úplně jiné představy o tom, jak vypadá uklizený hotelový pokoj. Zatímco je tak někdo zvyklý na bojové podmínky, někdo omdlívá při pohledu na zrnko prachu. Všem lidem se zavděčit nelze.
Fotogalerie |