náhledy
Americká stodola ukrývala dlouhá léta poklad - jedno z prvních obytných aut značky Studebaker. Díky zachovalému domu na kolečkách se tak můžeme vypravit jako strojem času do roku 1929.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Přestavba nákladního auta Studebaker z roku 1929 odstartovala americký trend obytných aut.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Jeden z prvních obytných vozů se skoro 80 let ukrýval ve stodole a tak je nyní jediným kusem zachovalým v původním stavu.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Auto pohání osmiválcový motor, který i dnes po vyčištění startuje téměř jako nový.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Tehdejší řidiči si museli vystačit s málem, zatímco dnes mají pod palcem nespočet digitálních ovládání, ve třicátých letech to byl jen volant, řadící páka a ruční brzda.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Jídlo si posádka starého obytňáku ohřívala na plynovém vařiči. K dispozici byla i malá trouba.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Na umytí byl v autě jak dřez, tak umyvadlo.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Pod podlahou se ukrývá malá vanička, kde se po dlouhém dni na cestách mohla posádka umýt.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Stará sprchová hlavice vypadá jako kouzelné sluchátko.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Splachovací záchod ve třicátých letech neměly ani všechny domácnosti. V obytném Studebakeru nechyběl.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Na tehdejší dobu bylo dřevem obložené obytné auto nesmírně luxusní.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org
Ke spánku se průkopníci obytných aut ukládali na rozkládací postele s koženými matracemi, které moc komfortu nenabízely.
Autor: reprofoto ruotevecchiedb.altervista.org